Gå til innhold

Remeron: Søvnproblemer


Gjest wiggum

Anbefalte innlegg

Etter at jeg gikk opp fra 30 til 45mg, har jeg hatt problemer med å få sove, i tillegg til at jeg vokner veldig tidlig. Noen som har opplevd det samme? Kan de være en idé å ta den om morgenen i steden for om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av bivirkninger saa gaar vel alt an...for min egendel saa ble jeg helt slaatt ut hver gang jeg oekte dosen, og sovnet etter ett par timer. Fikk alltid en veldig tung, droemmeloes soevn. Og hadde vansker med og vaakne opp om morgenen. Det er vel det vanlige, men har du det omvendt, kan det jo loenne seg og ringe legen din og hoere hva h*n foreslaar.

hvor lenge har du brukt remeron? Hadde du slike bivirkninger de andre gangene du oekte dosen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av bivirkninger saa gaar vel alt an...for min egendel saa ble jeg helt slaatt ut hver gang jeg oekte dosen, og sovnet etter ett par timer. Fikk alltid en veldig tung, droemmeloes soevn. Og hadde vansker med og vaakne opp om morgenen. Det er vel det vanlige, men har du det omvendt, kan det jo loenne seg og ringe legen din og hoere hva h*n foreslaar.

hvor lenge har du brukt remeron? Hadde du slike bivirkninger de andre gangene du oekte dosen?

>hvor lenge har du brukt >Remeron?

4-5 måneder.

>Hadde du slike bivirkninger >de andre gangene du oekte >dosen?

Nix, sov veldig bra på 30mg (uten å være spesielt trøtt om morgenen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...