Gjest zal Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har i de siste par årene, også tidligere, vært plaget med at jeg begynner å grine i tide og utide. Det skal ingenting til før tårene begynner å renne.. Og har det først begynt, stopper det jo aldri.. Har det kjempebra "i livet" til vanlig, ingenting å klage på, men jeg tåler ikke kritikk. Om det er på fotballbanen, hjemme, eller på skolen kan jeg begynne å grine. Det er ganske så travelt når en begynner å grine helt uten grunn. Jeg kan være glad og fornøyd, før det plutselig renner på med tårer. Er spesielt dumt når det står på foran saboeren min som ikke skjønner noe som helst og tror han har gjort noe galt.. Dette var litt vanskelig å forklare, men håper noen skjønner situasjonen min.. Takk for hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158027-et-trasig-problem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.