Gå til innhold

Frustrert og usikker


lydig

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan det fungerer når man blir lagt inn frivillig? Jeg vurderer det da jeg lider av angst og depresjoner.Jeg sover mye, har to barn som jeg føler ikke jeg har overskudd til. Å har nå opptaget at mannen min har jugd og vært utro. Det som hadde vært fint var å få hjelp til å få sortert tankene mine. Er det lang venteliste? eller tar man kontakt gjennom fastlegen min?

Jeg går på medisiner Paroxetin. Også har jeg fått mianserin som sovetablett. Det jeg ser er at de går under antidepresive og ikke sovetabletter som jeg skulle ha. Jeg føler at jeg går i evig rus?

HGar noen der ute noen svar å gi meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må i første omgang ta kontakt med fastlegen din.Si til ham at du vurderer å legge deg inn.Du må nok regne med noe ventetid, men det kan legen din svare deg på.Når du er innlagt på frivillig grunnlag er det ingen som kan tvangsmedisinere deg f. eks., men de venter nok at du bør samarbeide med psykiater og følge h*ns råd.Hvis du blir innlagt kommer du nok på en avdeling hvor de fleste har det som deg (angst og depresjon).Så det er ingenting å være redd for.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...