Gå til innhold

Totalt Fucked opp i Hjerna


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

Jeg trodde normal progresjon var at man etterhvert skulle føle seg bedre. Men nå har jeg riktignok ikke gått i terapi på over et år og klart meg stort sett selv, selv om det har oppstått mange tunge situasjoner i livet mitt det siste året.

Dumme, dumme meg. Går på xanor og drikker alkohol. Har det ille og vil døyve med alkohol. Men så blir det bare enda verre og jeg blir totalt Fucked up i hjerna. Jeg gjøre rare ting som jeg ikke forstår og tenker og føler merkelige ting.

Jeg sliter veldig tungt med en dyp og langvarig kjærlighetsorg. Jeg stolte på han. Han skulle ringe meg i august. Han er som sunket i jorden.

Dette har ført til at jeg siden mars regelmessig har tatt overdoser av sovemedisiner, stilnoct. Fordi jeg akkurat nå står midt i mellom liv og død. Jeg vurderer hele tiden hvilket valg jeg skal ta. Men jeg må innrømme at jeg stadig er på nippet for tiden. Jeg planlegger i detaljer, måter å gjøre det på. Ingentig annet kan ta vekk smerten. Ingenting annet.

Jeg vil bare ha fred. Jeg hater meg selv og kroppen min. Jeg hater meg selv når ejg spiser.

Jeg er totalt Fucked up og ingenting henger sammen lenger. Hjertet mitt banker fremdeles, men noen ganger ønsker jeg at det ikke gjorde det lenger.

%#"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei fnugget!

Har lurt på hvor det ble av deg, men merker at jeg blir sur over å lese hvordan du tuller nå...

Trodde du etterhvert skulle begynne i behandling igjen? Hva skjedde med gruppeterapien? Og studiene?

Og hvor ble det av jenta som hadde jobbet seg ut av mange vanskelige ting, og som var godt på vei mot et bedre liv?

Nå får du gå på leting og finne igjen det fnugget jeg synes jeg kjenner!

Litt sint hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fnugget!

Har lurt på hvor det ble av deg, men merker at jeg blir sur over å lese hvordan du tuller nå...

Trodde du etterhvert skulle begynne i behandling igjen? Hva skjedde med gruppeterapien? Og studiene?

Og hvor ble det av jenta som hadde jobbet seg ut av mange vanskelige ting, og som var godt på vei mot et bedre liv?

Nå får du gå på leting og finne igjen det fnugget jeg synes jeg kjenner!

Litt sint hilsen fra

Jeg vet ikke helt hvor den jenta har blitt av. Har gjort veldig mye rart i det siste som jeg aldri har gjort før. Mistet visa kortet akkurat den dagen jeg skulle ut og reise. Mistet flyet da jeg skulle reise hjem. tatt 5 sobril om dagen. tatt overdoser med sovetabletter. Kåken ser ut som et bombet horehus. Jeg sier og gjør en del rare ting fordi hodet mitt er på en annen plass. Men antakelig...må jeg gjøre noe nå.

Jeg er inne i en virkelig tøff sorgprosess. Det har nesten tatt livet av meg. Men det gjør det nok ikke. Samtidig er det en annen som er interessert i meg og som venter på meg. Og det fører til forvirring.

Jeg må på en eller annen måte finne tilbake til meg selv. Kanskje jeg er på vei nå.

drar til oslo i kveld. Når jeg kommer hjem så skal jeg til mine vanlige samtaler med psyk.spl. Over jul er jeg prioritert til en meget dyktig psykolog. Så jeg får oppfølging da :)

Takk for at du bryr deg kjære deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor den jenta har blitt av. Har gjort veldig mye rart i det siste som jeg aldri har gjort før. Mistet visa kortet akkurat den dagen jeg skulle ut og reise. Mistet flyet da jeg skulle reise hjem. tatt 5 sobril om dagen. tatt overdoser med sovetabletter. Kåken ser ut som et bombet horehus. Jeg sier og gjør en del rare ting fordi hodet mitt er på en annen plass. Men antakelig...må jeg gjøre noe nå.

Jeg er inne i en virkelig tøff sorgprosess. Det har nesten tatt livet av meg. Men det gjør det nok ikke. Samtidig er det en annen som er interessert i meg og som venter på meg. Og det fører til forvirring.

Jeg må på en eller annen måte finne tilbake til meg selv. Kanskje jeg er på vei nå.

drar til oslo i kveld. Når jeg kommer hjem så skal jeg til mine vanlige samtaler med psyk.spl. Over jul er jeg prioritert til en meget dyktig psykolog. Så jeg får oppfølging da :)

Takk for at du bryr deg kjære deg.

*Krysser fingrene for en vellykket leteaksjon!*

Fortell litt hvordan det går underveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...