Gå til innhold

forkjølelse, tette bihuler, betennelse???

Anbefalte innlegg

Gjest forkjøla

Er nå på min tredje forkjølelse på like mange måneder, og det sitter i bihuler og hals. Har bare hatt noen dager som jeg har vært helt bra før neste har satt inn.

Nå lurer jeg litt på om det er noe betennelse eller noe, for (unnskyld beskrivelsen) når jeg pusser nesen kommer det som regel gul/grønn snørr ut. Eller er dette vanlig? Synes det er så rart at jeg ikke blir bra liksom! Men så synes jeg det er så dumt å stikke til lege for en vanlig forkjølelse. De andre i huset har ikke hatt noe tilsvarende, bortsett fra minsteman på 5 mnd som har vært litt forkjøla siste uka.

Er det et tegn på betennelse eller noe annet enn virus når det er farge på snørret? Noen som vet? Blir ganske sliten av å gå på halv maskin hele tiden. Noe som har pågått i 4 mnd nå... Hadde bronkitt for 4 mnd siden....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...