Gå til innhold

Jeg er kraftig kan jeg ta silikon?

Anbefalte innlegg

Gjest Merethe1984

hei

Jeg er en jente på 20 som har lyst på større pupper..men har ikke mulighet for å skaffe penger for det!! jeg er 172 cm og veier ca90kg.. jeg klarer KNAPT å fylle en A-cup..lurer på om jeg kan ta silkon for det om jeg har noen kilo for mye??

jeg hater kroppen min.. kraftig og INGEN pupper... jeg har nesten tårene i øynene hver gang jeg ser meg naken i speilet... desperat og veldig deprimert...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158193-jeg-er-kraftig-kan-jeg-ta-silikon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristiane F

Jada, det kan du.

Jeg er 160 cm og veier 97 kilo. (jeg ser faktisk ikke så stor ut som vekten tilsier. Min lege tippet at jeg veide 75-80 før jeg veide meg..og jeg bare lo godt). Men til poenget, både Colosseumklinikken og Fornebuklinikken kunne operere mine bryster nå om jeg ville det. Det var ikke noe problem.

Jeg skal selvfølgelig gå ned minst ti kilo før jeg gjør det. Men tilbudet er der fortsatt.

Ring klinikkene: Axxessklinikken, NobelClinic, Fornebuklinikken, Colosseumklinikken. Søk om nedbetaling og få deg pupper, jente! Du kan ikke fortsette å gå slik og være deprimert. (ref ditt forrige innlegg)

Lykke til!

Stor klem fra

Jada, det kan du.

Jeg er 160 cm og veier 97 kilo. (jeg ser faktisk ikke så stor ut som vekten tilsier. Min lege tippet at jeg veide 75-80 før jeg veide meg..og jeg bare lo godt). Men til poenget, både Colosseumklinikken og Fornebuklinikken kunne operere mine bryster nå om jeg ville det. Det var ikke noe problem.

Jeg skal selvfølgelig gå ned minst ti kilo før jeg gjør det. Men tilbudet er der fortsatt.

Ring klinikkene: Axxessklinikken, NobelClinic, Fornebuklinikken, Colosseumklinikken. Søk om nedbetaling og få deg pupper, jente! Du kan ikke fortsette å gå slik og være deprimert. (ref ditt forrige innlegg)

Lykke til!

Stor klem fra

hehe :) takk for svar.. jeg synes heller ikke jeg er smellfeit.. magen buler ikke såå mye ut.. jeg er bred rundt mage og hofte..lårene og armene kunne også ha vært mindre.. jeg har sendt mail til colosseumklinikken, nobelklinikken, fornebuklinikken og de har bare kunne tilbudt meg å søke på kreditt/låne kort.. men jeg har ikke grunnlag for det.. for på kredittvurderingen ser de at jeg har gjeld.. men hvem har vel ikke studiegjeld?? det finnes desverre ikke noen alternativer for de som har en inkasso sak eller ikke har fast jobb..

klem:)

Det kan du sikkert,men er du sikker på at du tar et valg du vil bli fornøyd med?

Sikkert lettere sagt enn gjort,men jeg ville heller ha lagt meg i hardtrening,og prøvd å gå ned i vekt,slik at puppene passer bedre til kroppen.

Det er er et billigere og sunnere alternativ,og noe jeg tror du vil trives bedre med på sikt.

Legene vil sikkert sette inn noe som passer til kroppen din slik den er nå,og du kan jo bare tenke deg hvordan det vil komme til å se ut hvis du en i fremtiden går ned i vekt.

Personlig tror jeg ikke det vil bli noe pent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...