Gå til innhold

Løfting etter en bukplastikkoperasjon.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mikronesia

Etter en full bukplastikk blir man lettere krokbøyd ei stund ;) Jeg gikk som ei gammel kjerring i ca. to uker. Etter det blir man "litt sprekere" , men jeg tror nok ikke du klarer å løfte særlig mye de tre første ukene. Det er litt individuelt også. Noen har et ukomplisert forløp med god sårheling mens hos andre oppstår det komplikasjoner. Det er jo et nokså omfattende inngrep.

Om du har bittesmå barn så vil du nok trenge endel hjelp den første måneden.

Hei

Jeg har tatt bukplastikk. fikk hjelp i ca 13 dager etterpå.

Mitt arr var 50 cm langt.

Etter 13 dager løftet jeg minsten som var 16mnd og ikke hadde begynnt å gå ennå.

Gjorde også alt annet selv siden jeg er enslig mor med 2 mindre barn.

Gikk helt greit det.

Hei

Jeg har tatt bukplastikk. fikk hjelp i ca 13 dager etterpå.

Mitt arr var 50 cm langt.

Etter 13 dager løftet jeg minsten som var 16mnd og ikke hadde begynnt å gå ennå.

Gjorde også alt annet selv siden jeg er enslig mor med 2 mindre barn.

Gikk helt greit det.

Takk for svar Sandra33 og Mikronesia. Barna mine er 7, 5 og 3 år. så de to eldste vil klare å hjelpe til. Så er jeg dagmamma til en liten gutt på 11 mnd. Skal operere 22 sep. og 11 og 14 okt skal jeg passe han. Er så usikke, for en vet jo aldri hvordan det går. Nå skal mamma, pappa og min søster passe minsten fra tirsdag til søndag, og svigers skal ha de to eldste siden de går på skolen.

Hvordan var det med bilkjøring? Tenkte på levering i barnehagen, så det er ikke så lange stykket.

Gjest Mikronesia

Takk for svar Sandra33 og Mikronesia. Barna mine er 7, 5 og 3 år. så de to eldste vil klare å hjelpe til. Så er jeg dagmamma til en liten gutt på 11 mnd. Skal operere 22 sep. og 11 og 14 okt skal jeg passe han. Er så usikke, for en vet jo aldri hvordan det går. Nå skal mamma, pappa og min søster passe minsten fra tirsdag til søndag, og svigers skal ha de to eldste siden de går på skolen.

Hvordan var det med bilkjøring? Tenkte på levering i barnehagen, så det er ikke så lange stykket.

Jeg har ikke bil og kjører sjelden. Men jeg syklet :) Å sykle var ikke noe problem etter tre uker. Da blir det vel ikke noe problem å kjøre bil heller? Det er først og fremst den første uka som er verst. Og de to første dagene trenger du selv en "pleier". Du skal uansett ikke ligge alene første døgnet etter en full bukplastikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...