Gå til innhold

Sobril/Imovane


Gjest Sobril og

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril og

Fikk en resept av legen, og gikk på apoteket. Jeg skulle ha 15 mg Sobril, og 7,5 mg Zopiclone.

Men, apoteket hadde ingen av delene, så de spurte om jeg ville ha Imovane isteden. Gir dette akkurat samme virkning som Zopiclone? Har prøvd det før, og det var meget effektivt. Det jeg reagerte på var at jeg fikk 25 mg med Sobril, fordi de ikke hadde 15 mg. Hvorfor skjer dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imovane og Zopiclon er akkurat det samme, bare to ulike merker. De skal informere om dette på apoteket, faktisk skal de tilby deg det billigste perparatet dersom det er flere like merker å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril og

Høres merkelig ut. Har virkelig et apotek lov til å "overstyre" en leges resept på denne måten?

Er det jeg synes merkelig også. Han hadde skrevet ut 15 mg, også gir apoteket meg 25 mg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...