Gå til innhold

Må jeg bruke Canesten?

Anbefalte innlegg

Gjest klørklørklør
Skrevet

Nå klør det som bare **** i underlivet, men det er ikke noe mer eller annerledes utflod enn det pleier være.. Er dette et tegn på at jeg må bruke Canesten eller går det over? Hvor ofte kan jeg bruke Canesten? Er det bare ubalanse i bakteriefloraen i underlivet? Hva er forskjellen på symptomene på ubalanse eller sopp? Håper noen kan hjelpe meg!!!

Gjest et annet råd.
Skrevet

Det kan også hjelpe på balansen i bakteriefloraen om man skyller skjeden med yougurt (naturell selvfølgelig!) hver dag i noen dager. Ha det oppi en engangssprøyte feks.

Skrevet

Klør det som f.., så kjøpt canesten sporenstreks, ikke noe annet som hjelper. Men du må ha sånn kompipakke, med både pille til å ha inni skjeden pluss krem til å ha utenpå. Løp og kjøp!

Gjest klørklørklør
Skrevet

Du kan også drikke biola eller spise melkesyrebakterier.

har prøvd å drikke biola før men det smaker jo ikke akkurat godt...

Skrevet

har prøvd å drikke biola før men det smaker jo ikke akkurat godt...

De små flaskene med ferskensmak er gode.

Gjest hadde det akkurat selv
Skrevet

Det kan også hjelpe på balansen i bakteriefloraen om man skyller skjeden med yougurt (naturell selvfølgelig!) hver dag i noen dager. Ha det oppi en engangssprøyte feks.

Ja,eller kjøpe vivag,(kapsler)det er liksom litt ner "renslig" på en måte.ikke så sølete.men har du ikke litt sånn svak gulhvitaktig utflod? Det skulle visst være et av symptomene ifølge dama å apoteket.

Gjest klørklørklør
Skrevet

Ja,eller kjøpe vivag,(kapsler)det er liksom litt ner "renslig" på en måte.ikke så sølete.men har du ikke litt sånn svak gulhvitaktig utflod? Det skulle visst være et av symptomene ifølge dama å apoteket.

Ja vet det for har hatt det før men har ikke det nå.. Har helt vanlig utflod som ikke er rar.. Derfor jeg begynner lure om det er noe annet.. Avskyr leger og enda mer gynokelogleger så håpa på no smarte råd her :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Du kan også drikke biola eller spise melkesyrebakterier.

Hvor får man melkesyrebakterier som man kan spise?

Skrevet

Hvor får man melkesyrebakterier som man kan spise?

De beste får du som regel på helsekosten men de er dyre. Billigere på apoteket men de er ikke så bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...