Gjest klørklørklør Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Nå klør det som bare **** i underlivet, men det er ikke noe mer eller annerledes utflod enn det pleier være.. Er dette et tegn på at jeg må bruke Canesten eller går det over? Hvor ofte kan jeg bruke Canesten? Er det bare ubalanse i bakteriefloraen i underlivet? Hva er forskjellen på symptomene på ubalanse eller sopp? Håper noen kan hjelpe meg!!! 0 Siter
Gjest et annet råd. Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Det kan også hjelpe på balansen i bakteriefloraen om man skyller skjeden med yougurt (naturell selvfølgelig!) hver dag i noen dager. Ha det oppi en engangssprøyte feks. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Du kan også drikke biola eller spise melkesyrebakterier. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Klør det som f.., så kjøpt canesten sporenstreks, ikke noe annet som hjelper. Men du må ha sånn kompipakke, med både pille til å ha inni skjeden pluss krem til å ha utenpå. Løp og kjøp! 0 Siter
Gjest klørklørklør Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Du kan også drikke biola eller spise melkesyrebakterier. har prøvd å drikke biola før men det smaker jo ikke akkurat godt... 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 har prøvd å drikke biola før men det smaker jo ikke akkurat godt... De små flaskene med ferskensmak er gode. 0 Siter
Gjest hadde det akkurat selv Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Det kan også hjelpe på balansen i bakteriefloraen om man skyller skjeden med yougurt (naturell selvfølgelig!) hver dag i noen dager. Ha det oppi en engangssprøyte feks. Ja,eller kjøpe vivag,(kapsler)det er liksom litt ner "renslig" på en måte.ikke så sølete.men har du ikke litt sånn svak gulhvitaktig utflod? Det skulle visst være et av symptomene ifølge dama å apoteket. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Ja + unngå for mye søtsaker. 0 Siter
Gjest klørklørklør Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 Ja,eller kjøpe vivag,(kapsler)det er liksom litt ner "renslig" på en måte.ikke så sølete.men har du ikke litt sånn svak gulhvitaktig utflod? Det skulle visst være et av symptomene ifølge dama å apoteket. Ja vet det for har hatt det før men har ikke det nå.. Har helt vanlig utflod som ikke er rar.. Derfor jeg begynner lure om det er noe annet.. Avskyr leger og enda mer gynokelogleger så håpa på no smarte råd her 0 Siter
villee Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Du kan også drikke biola eller spise melkesyrebakterier. Hvor får man melkesyrebakterier som man kan spise? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hvor får man melkesyrebakterier som man kan spise? De beste får du som regel på helsekosten men de er dyre. Billigere på apoteket men de er ikke så bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.