Nin@15 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei alle sammen. Jeg er ei jente på 14, snart 15 som er 174 cm. høy ca., ganske tynn og veier ca. 50 kilo. Selv synes jeg at jeg er for tynn, og har også ofte fått høre det både fra kjente og ukjente som har stoppet meg på gaten og kommentert noe. dette har vel vært med på å ødelegge selvbilde og selvtilliten min mye. Har høy forbrenning så kan gå å være sulten nesten hele tiden. jeg får heller ikke til å legge på meg. har prøvd å prøvd, men får det bare ikke til. Hva skal jeg gjøre? har også et problem med magen min. Den bli helt flat de fleste gangene jeg er sulten. den bli helt innover kan man si. Har breie hofte bein, så de blir jo da stikkenes ut tre ganger så mye som det de gjør når magen min er normal. Om morgenen når magen min blir innover pleier jeg å dekke til den med lange gensre og slikt. Ser ut som jeg har anoreksia nesten. Når jeg spiser varm mat pleier det å hjelpe en del. magen min blir stor. men kan ikke spise den usunne maten hele tida heller.. hva skal jeg gjøre? trenger råd/hjelp fra dere andre. takk på forhånd.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158315-trenger-r%C3%A5dhjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Trener du? Å trene gjør kroppen i bedre for, den ser bedre ut, uansett om du er tykk eller tynn... Naturligvis må ikke treningen overdrives, og særlig ikke siden du har høy forbrenning. Det er lurt og ha frukt og grønt tilgjengelig, samtidig som det er viktig å spise regelmessig. Kanskje ikke noen andre tips enn de du allerede vet, men lykke til uansett... Sansynligheten er også til stede for at du legger på deg litt etterhvert da du blir noen år eldre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158315-trenger-r%C3%A5dhjelp/#findComment-1022432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stor Mann Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Trener du? Å trene gjør kroppen i bedre for, den ser bedre ut, uansett om du er tykk eller tynn... Naturligvis må ikke treningen overdrives, og særlig ikke siden du har høy forbrenning. Det er lurt og ha frukt og grønt tilgjengelig, samtidig som det er viktig å spise regelmessig. Kanskje ikke noen andre tips enn de du allerede vet, men lykke til uansett... Sansynligheten er også til stede for at du legger på deg litt etterhvert da du blir noen år eldre! Hvis du ikke føler deg syk,på noen som helst måte,må du forsøke å glemme hva folk sier,og heller spise minst 3-4 ganger om dagen,mat du liker. Om maten er usunn,cola, potegull og slikt,så spis det alikevel om du liker det.Du trenger både sukker og fett virker det som.Ikke hør på alle helsefrikerne som bare skal ha deg til å spise brød og drikke melk,jeg er sunn og frisk og har drukket cola i 30+ år.(Men jeg har dårlige tenner) Ha gjerne mye klær på deg,hvis du føler deg tynn,men selv Ally Mc Beal fikk jo en fyr da,selv om han var gammel(Harrison Ford) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158315-trenger-r%C3%A5dhjelp/#findComment-1024975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.