Gå til innhold

Til fri avbenyttelse for selvhevdelse.

Anbefalte innlegg

Da Gud hadde skapt Adam og Eva, hadde han igjen to gaver som han ville gi til dem.

Gud sa: "Jeg har to gaver igjen til dere, den ene er kunsten å tisse stående..." Adam avbrøt: "Jeg, jeg vil ha den, det ville være kjempekult, livet ville bli så mye enklere og mer gøyalt!

Gud tittet på Eva og Eva nikket og sa: "Hvorfor ikke, det er ikke så viktig for meg."

Så Gud ga Adam denne gaven. Adam skrek av glede, hoppet opp og tisset rundt omkring, skvettet på veggene og løp ned til stranden hvor han tisset og beundret mønsteret han laget i sanden.

Gud og Eva betraktet Adams glede og Eva spurte Gud:

"Og den andre gaven du ville gi bort??"

"Hjerne, Eva, hjerne."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158348-til-fri-avbenyttelse-for-selvhevdelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

One day, after a near eternity in the Garden of Eden, Eve calls out to God, "Lord, I have a problem."

"What's the problem, Eve?", God replies.

"Lord, I know you created me and have provided for me and surrounded me with this beautiful garden and all of these wonderful animals, but I'm just not happy."

"Why is that, Eve?", comes the reply from the heavens.

"Lord, I know you created this place for me, with all this lovely food and all of the beautiful animals, but I am lonely."

"Well Eve, in that case I have the perfect solution. I shall create a man for you."

"What's a 'man', Lord?"

"This 'man' will be strong, loyal, good-looking, passionate. He will protect you, hunt for you and care for you."

"Sounds great."

"Man will keep you from being lonely, but there is a catch", replies the heavenly voice.

"And what is the catch, Lord?", Eve replies.

"Man has good qualities, but he will be very vain. In order to prevent him from pouting throughout all eternity, we'll have to let him believe he was made first."

Eve thinks about it and replies, "All right Lord, the truth will be just between us girls."

The rest as they say is history.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...