Selina_22 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hei, jeg er en jente på 22 år som har vært plaget med bilyder.Ble først oppdaget for 2 år siden, Holosystolisk grad 2, hadde ingen plager men ble sendt til ultralyd, da sa de at det var en tilbakerenning på ve.side..Mitralklaffen tror jeg. De tok blodprøver som viste at alt var i orden og at det ikke skulle være en fysiologisk grunn til dette, men allikevel fikk jeg ingen oppfølging.Nå de siste ukene har jeg opplevd klem i brystet og har hatt falltendens etter hard trening,dro til min nye lege og fikk greie på at han hørte en grad 3. Har hørt at en grad 3 neppe har en fysiologisk årsak. Skal inn til en ny ultralyd og andre undersøkelser nå. Ble litt skremt fordi bilyden har økt i grad, men dette kan jo selvfølgelig være induviduelt fra lege til lege om hva de hører. Men det jeg lurer på er hva vil dette ha å si for meg? Om de ikke finner noe mer nå heller, kan jeg da fortsette å trene som før og leve et helt normalt liv eller skal jeg ta hensyn til hjertet mitt på noen spesiell måte? Syns det er vanskelig å få svar, alle føler det sikkert slik når man får vite at alt ikke er i orden. Det eneste jeg ønsker er at noen kan gi meg et svar på om dette har noen konsekvenser for meg?Kommer jeg til å leve kortere? kjempetakknemmelig for svar så fort som mulig. Med vennlig hilsen forvirret og redd 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158382-bilyder-uten-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.