lovl Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hei Jeg sluttet på p-piller for ca et år siden, har ikke fått normal syklus etter det, har nå gått 63 dager og ventet. jeg var hos gynekolog i juni, fikk da tabletter som skulle få igang syklusen, jeg tok et brett, men stoppet, jeg vil heller at kroppen skal ordne opp selv. fikk en blødning men ikke noe mer.... har nå begynt til behandling hos en refleksolog, har ikke hjulpet noe endå, men håpet e der endå.... hun kan fortelle at det ligger mye spenninger i kroppen.... Nå er jeg utrolig oppblåst i magen, ser ut som om jeg er gravid, men om det er mensen eller andre grunner som gjør det er ikke godt og vite... Jeg har gått opp ca 5 kilo siden juni... Om det er magen/tarmene som er problemet eller hormoner kan lures på......jeg begynner og bli bekynret....har time hos lege om 14 dager , men hadde håpet og få vite noe før den tid.... Glemte og si at jeg har ikke avføring hver dag og kanskje litt sjelden.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158408-oppbl%C3%A5st-mage-vekt%C3%B8kning-og-menstrasjonsforstyrrelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.