Gjest hva gjør jeg?? Skrevet 17. januar 2001 Skrevet 17. januar 2001 I dag har jeg blødd en del i fra endetarmen når jeg har vært på do. Har slitt litt med treg mage, og er vant til at det kommer en dråpe blod fra rift etc. innimellom. Men i dag har det kommet masse blod. Vannet i doen var helt rødt etter at jeg var ferdig, og papiret likedan... (Jeg beklager beskrivelsene...) Det har skjedd to ganger i dag. Kan det være noe alvorlig? Jeg liker ikke å gå til lege, og iallefall ikke med et slikt problem! kan et rift i en blodåre gi så store blødninger? 0 Siter
Gemini Skrevet 17. januar 2001 Skrevet 17. januar 2001 Du kommer nok ikke utenom en tur til legen... 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 18. januar 2001 Skrevet 18. januar 2001 Kjære hva gjør jeg. Sannsynligvis skyldes dette hemorider el.sprekker.Du skal imidlertid undersøkes av lege. 0 Siter
Gjest Aquarius100 Skrevet 22. januar 2001 Skrevet 22. januar 2001 Gå definitvt til legen. Har hatt samme problem selv. Jeg ble henvist til det lokale sykehus for å ta en "endoskopi- undersøkelse". Det ble da konstatert "Ulcerøs proctitis" Ble gitt stikkpiller for det, og blodet stoppet etter ca.4 dager. Det er forøverig ingenting å skjemmes over å gå til legen med slikt. Det er derfor de finnes!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.