Gå til innhold

hjelp...


mizzy

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en jente på 14 år,165 høy og 40kg...jeg var lenge en stund lenge plaget med kvalme om morgenen, mamma sier jeg er blitt tynnere og tynnere,jeg spiste mindre og hadde ikke særlig matlyst,spiser dobbelt så mye mindre enn før. jeg er ganske spingelt bygd og har alltid vært tynn, men nå har jeg blitt så tynn at hoftebeina stikker ut!Jeg er egentlig litt redd spiseforstyrelser, men er veldig usikker....kan dere gi meg et svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde du hatt spiseforstyrrelser, ville du vel vært glad for vektnedgang...

besatt av det...

?

syns du det høres forferdelig ut å legge på deg igjen, har du spiseforstyrrelser.

men du VIl jo legge på deg igjen? eller??

uansett om du har spiseforstyrrelser eller ikke, er du sinnsykt tynn og må ha i deg mat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære mizzy! Slik du beskriver ditt forhold til mat, vekt ,kropp og utseende kan det tyde på at du har en spiseforstyrrelse. Jeg vil råde deg til å snakke med dine foreldre om dette og at dere sammen finner ut om dere evt. trenger hjelp av fagpersoner, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...