Gå til innhold

Mage- tarm problemer

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært syk i ett år. Har gått ned 8 kg. og er nå bare 37 kg. Har problemer med magen og har ofte slimete diare. Har vært hos fastlege og på sykehus for tester, men de finner ikke ut hva som feiler meg. Har tatt utallige blodprøver, gastroskopi, avføringsprøver, ultralyd og laktosetest. Det jeg lurer på er om det kanskje kan være betennelse i tarmen. Har lest andre innlegg her på doktoronline om tarmbetennelse og jeg har de samme symptomene. Drikker heller ikke melk, da blir jeg dårlig. Må ta imodium hver dag for ikke å få diare. Har også problemer med nyrene. Har hatt 15 urinveisinfeksjoner siden julen 2002. Under den siste antibiotica kuren for urinveisinfeksjon fikk jeg sterke smerter i selve nyrene. Hadde smertene en uke etter at antibiotica kuren var påbegynt.Kan dette ha noe sammenheng med mage-tarm problemene mine?

Håper noen kan svare meg på hva det er som feiler meg, for legene finner det ikke ut og det virker som om de ikke bryr seg. Alt går so langsomt med dem. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158516-mage-tarm-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...