Skravleguri Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 HEI:) Er operert 2 ganger i hver arm for nerveavklemming. Har fått seneknuter i hendene, og ganglier ved håndleddene. i tillegg er skuldrene vonde og det samme gjelder bekkenet. har senebetennelser stadig vekk. får fysioterapi og venter på revmatisk utredning. Laaaang ventetid. noen som har det som meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158642-lei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjordgløtt Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hei skravleguri! Har det litt som deg, og jeg sjønner at det er frustrerende med all den ventingen. Du sier ikke hvor gammel du er men jeg er midt i 30 åra og er mann. Mine symptomer begynte allerede i rundt 14års alderen med springfinger forårsaket av senebetennelse i fingrene, som jeg fikk operert i 16 årsalderen. Dette ville ikke gi seg. Var allerede da i 18 årsalderen inne til revmatologisk utredning. Svaret var utrolig nok "Psoriasis Artritt". Men jeg hadde ikke noe Psoriasis utslett... før nå. Springfingrene og stivheten i håndledd og hofter, samt "springter" irriterer en del. Men der er hjelp å få. Ikke minst mot smertene. I bgynnelsen da jeg var "ung" fikk jeg Felden, som senere ble byttet ut med Orudis. Begge disse var stygge med magen, og førte med seg et lite magesår i 25 årsalderen. Sykdommen varierte mye, og det rare var at jeg var best om vinteren da det var tørt og kaldt... Tilsammen har jeg operert 3 fingre og en albue i den sammenhengen, den siste springfingeren et år siden. Har vært inne til ny vurdering nylig, og sykdommen er snill mot meg, men måtte begynne på annen medisin: Celebra, den stoppet de i høst med og nå har jeg begynt på Relifex. Fremtiden er lys og livet smiler igjen. Vær ikke redd, det er hjelp å få, men du må være litt tålmodig, og ha litt "gi f..." holdning til smertene når de kommer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158642-lei/#findComment-1272614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.