Gå til innhold

lei!

Anbefalte innlegg

HEI:) Er operert 2 ganger i hver arm for nerveavklemming. Har fått seneknuter i hendene, og ganglier ved håndleddene. i tillegg er skuldrene vonde og det samme gjelder bekkenet. har senebetennelser stadig vekk. får fysioterapi og venter på revmatisk utredning. Laaaang ventetid. noen som har det som meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158642-lei/
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Fjordgløtt

Hei skravleguri!

Har det litt som deg, og jeg sjønner at det er frustrerende med all den ventingen. Du sier ikke hvor gammel du er men jeg er midt i 30 åra og er mann. Mine symptomer begynte allerede i rundt 14års alderen med springfinger forårsaket av senebetennelse i fingrene, som jeg fikk operert i 16 årsalderen. Dette ville ikke gi seg. Var allerede da i 18 årsalderen inne til revmatologisk utredning. Svaret var utrolig nok "Psoriasis Artritt". Men jeg hadde ikke noe Psoriasis utslett... før nå. Springfingrene og stivheten i håndledd og hofter, samt "springter" irriterer en del. Men der er hjelp å få. Ikke minst mot smertene. I bgynnelsen da jeg var "ung" fikk jeg Felden, som senere ble byttet ut med Orudis. Begge disse var stygge med magen, og førte med seg et lite magesår i 25 årsalderen. Sykdommen varierte mye, og det rare var at jeg var best om vinteren da det var tørt og kaldt... Tilsammen har jeg operert 3 fingre og en albue i den sammenhengen, den siste springfingeren et år siden. Har vært inne til ny vurdering nylig, og sykdommen er snill mot meg, men måtte begynne på annen medisin: Celebra, den stoppet de i høst med og nå har jeg begynt på Relifex. Fremtiden er lys og livet smiler igjen. Vær ikke redd, det er hjelp å få, men du må være litt tålmodig, og ha litt "gi f..." holdning til smertene når de kommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158642-lei/#findComment-1272614
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...