trude_88 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg er ei jente som i sommer var på vei til å få spiseforstyrrelse. Jeg gikk ned utrolig mange kilo,men berget meg med å begynne å spise litt om litt. Saken er at jeg lurer på om jeg fortsatt lider av det.. Jeg spiser 3 måltider om dagen,men holder meg kun til det sunne. Jeg får alltid så dårlig samvittighet etter at jeg har spist,men holder det alikevel i magen. Det hender svært sjelden at jeg stapper i meg noe godt og da får jeg så dårlig samvittighet og blir så sint på meg selv at jeg gråter. Jeg trener 4-7 dager i uken og går uansett hvor jeg skal. Den dårlige samvittigheten plager meg hele dagen og det er stort sett det jeg tenker på selv om jeg egentlig ikke vil tenke på det i det heletatt. Har jeg fortsatt problemer?? Jeg håper veldig på svar fra noen som vet hva de snakker om!! Vær så snill! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158654-spiseforstyrrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg!!! Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hei der! Jeg har ikke noe erfaring med spiseforstyrrelser selv, men har hatt venner med det. Det er utrolig vanskelig å klare å komme seg ut av det selv! Vet at det kan hjelpe mye å komme seg til en psykolog. Syns du har vært kjempeflink som har klart å komme deg så langt selv! Kanskje det hadde hjulpet å snakke meg en ernærings spesialist? En som kan forklare deg at det ikke er farlig å spise litt mer, men sunt å kose seg med noe godt innimellom. Man skal jo leve også! Bare bra å være sunn, men det skal jo ikke ta overtaket på livet ditt heller. Håper alt ordner seg for deg, jeg tror det viktigste er at du selv vet at du har et problem og prøver å gjøre noe med det. Å fa hjelp er absolutt ingen skam, ikke tro at du ikke har "nok" problemer til å gå til en psykolog. Det har hjulpet mange av de jeg kjenner som vi ikke visste hadde problemer. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158654-spiseforstyrrelse/#findComment-1039557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.