nuna1365380747 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg fortviler. Har en mor som ble "kastet" inn i overgangsalderen etter en oparasjon hvor hun fjernet livmoren. Hun er 47 år..Etter operasjonen fikk hun blodpropp i leggen og fikk blodfortynnende medisin. Hun har på grunn av dette beskjed om at hun ikke får bruke østrogen for plagene. Nå har hun foruten hetetoker og andre vanlig plager, fått psykiske plager. Hun klarer ingenting sier hun..Hun begynner lett å gråte i fortvilelse. Hun ser veldig mørkt på fremtiden..For et halvt år siden var hun verdens mest livlige og glade bestemor for mine barn så jeg syns jeg må spørre om råd fra noen som har opplevd lignende og kanskje vet om råd. Finnes det kanskje noe annet en østrogen mot plagene..Hun sier også at det er verst når hun er alene..Hun får da en klump i "brysthulen" som er veldig ubehagelig..Jeg lurer på om dette kan skyldes det psykiske og anspenthet..Håper på svar. Hilsen fortvilt datter.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158655-har-en-mor-med-overgangsplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.