jetliflower Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Er 27 år og fikk vannkopper for snart 5 uker siden. Har fremdeles noen rosa flekker på kroppen og i ansiktet. Er dette arr som jeg vil ha for alltid, eller vil de forsvinne etterhvert? Var veldig forsiktig under sykdommen og klødde meg ikke på koppene. 0 Siter
Gjest Mikronesia Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Jeg hadde vannkopper da jeg var 16 år gammel.. Jeg har fremdeles tre arr i ansiktet og det er 14 år siden... :S Om du får arr avhenger litt om hvor hardt du var angrepet av vannkoppene o.l. 0 Siter
Gjest ceila Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg hadde vannkopper da jeg var 16 år gammel.. Jeg har fremdeles tre arr i ansiktet og det er 14 år siden... :S Om du får arr avhenger litt om hvor hardt du var angrepet av vannkoppene o.l. Litt sent svar på innlegget, men likevel, her kommer et. Hvor hardt du er angrepet av selve sykdommen har ingenting å si hvorvidt du får arr. Det er størrelsen på koppene som avgjør hvorvidt det blir arr eller ikke. Arrene som evt. blir der, ses som små halvmåneformede merker i huden( er det store kopper, kan det bli en liten grop). Til å begynne med er de rosafarget, men går senere over til å bli hvite og til slutt hudfargede og kan ikke ses veldig tydelig hvis du ikke vet at de er der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.