Gå til innhold

Til legen: Halsbetennelse - allerede igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest SnilleGutten

Heisann!

Etter å ha gått med halsvondt og feber i 5 dager, begynte jeg tirsdag for ei uke siden med en én ukers kur med penicillin (4 pr dag i ei uke - totalt 30 tabl.).

De siste dagene av kuren var jeg "frisk", men fullførte selvsagt kuren.

Nå, et par dager etterpå begynner jeg å kjenne halsvondt igjen - akkurat slik det begynte for 14 dager siden...

Jeg begynte å trene igjen i går (spinning), for første gang på 9 uker. Det var hardt, og jeg tok meg helt ut, men jeg var jo helt restituert. Trodde jeg iallfall... kanskje det var dumt.

Nå er jeg iallfall hoven og sår i halsen igjen... orker ikke vente 5 dager nå... bør jeg ringe lege i morra dersom det er verre/ikke bedre og få en ny kur?

Håper på svar....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15873-til-legen-halsbetennelse-allerede-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnilleGutten

Til SnilleGutten

Du bør ringe legen din. Av og til ser vi raskt tilbakefall av halsinfeksjon selv om du har tatt Penicillin som avtalt. Da kan det være nødvendig med en ny kur.

Var hos legen i dag. Har ikke halsbetennelse lenger, men kyssesyken :(

Så jeg får vel ta det litt med ro framover...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...