Gå til innhold

Perioal Dermatitt???

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er en jente på26 år, som siden 18 års alderen har vært plaget med skjemmende utslett rundt nesevikene, og nå i den senere tid rundt munnen.Har flere ganger vært til allmenn lege,som ikke kunne gi meg svar på hva dette var,og ga meg kvise middel og sa at jeg sikkert ble bedre over tid.Etter utallelige ganger til lege,ble en ny lege oppmerksom på at det kunne være Perioral dermatitt og ga meg skinoren krem som jeg skulle bruke x2 pr dag-jeg haddetidligere vært så dum å bruke diprosalic (kortison)for å holde utslettet i sjakk.nÅ ETTER 1,5 MND kanjeg merke tegn til bedrin men det er helt forferdelig å bruke denne salva-den svir noe helt forferdelig etter påføring-vet noen om noen bedre måte/beh for å få denne sykdommen i sjakk? blir skikkjelig deppa av å se slik ut i ansiktet.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158751-perioal-dermatitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

labbe1365380640

du kan få resept på en krem som heter Metronidazol, den er kanskje ikke så hud irriterende som Skinnoren. Hvis du som bakgrunnstype har litt fet/grovporet hudtype. Kan jeg annbefale deg Normaderm av Vichy som du får kjøpt på apoteket.En kosmetisk serie.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158751-perioal-dermatitt/#findComment-1026100
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...