Gå til innhold

Hvordan høres dette ut!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er overvektig, og har nå begynt med følgende:

- frokost: en bolle med kornblanding.

- Lunsj: frukt (eple,pære eller banan)

- Middag: stekte grønnsaker (paprika, løk, sopp, squash, gulrot.....) pasta, eller ris og kylling, kjøttdeig eller laks.

- Ettermiddag: frukt (eple,pære eller banan)

Kuttet ut brus og søtsaker. Får jeg lyst på noe, spiser jeg frukt. I tillegg tar jeg omega 3-tabletter

I tillegg så trener jeg (vekter, spinning o.l) ca 4-5 ganger i uken..

Det jeg i hovedsak lurer på er om noen kan si meg noe om kostholdet mitt, slik som jeg har beskrevet det nå, høres bra ut? Vet noen eventuelt om noen steder jeg kan henvende meg for å få hjelp me då legge opp kostholdet (ernæringsfysiolog o.l)

Eller i det hele tatt noen kommentarer på hvordan dette her høres ut?

Setter pris på alle svar

mvh

Andreas

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158792-hvordan-h%C3%B8res-dette-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det høres ut som om du får i deg litt for lite mat. Særlig er jeg skeptisk til å bare spise en frukt til lunsj.

Du bør få i deg mer proteiner for å ha energi til holde ut hele dagen. Hva med en salat med et egg, bønner eller omelett til lunsj, slik at du får i deg nok proteriner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...