sigga Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Vi er en gjeng foreldre og besteforeldre som skal igang med å undersøke mulighetene for å starte natur barnehage. Så jeg lurer da på om noen har råd og tips til meg?? jeg er kommet inn i gruppa som skal sondere terrenget i første fase... Kunne du tenke deg å ha ungene i slik barenhage? hvordan ville du ønsket det? Det praktiske med do, tørre klær osv..har du noen tips? Hvor bør det ligge? Ved sjøen(fjord?), i skogen? Eller?? Noen som har vært med å starte slik barnehage, eller vanlig barnehage som har tips til hvordan vi går frem sånn i starten? Linker til frilutsbarnehage? Alt hva du/dere kan komme med tas imot med takk!!...(",).. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Det er en friluftsbarnehage her på Løkka. En uke vanlig barnehage og en uke i et lite lokale nede ved Cuba Løkka barnehage, Stolmakergata 12, tlf. 23 42 30 50 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.