sigga Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Vi er en gjeng foreldre og besteforeldre som skal igang med å undersøke mulighetene for å starte natur barnehage. Så jeg lurer da på om noen har råd og tips til meg?? jeg er kommet inn i gruppa som skal sondere terrenget i første fase... Kunne du tenke deg å ha ungene i slik barenhage? hvordan ville du ønsket det? Det praktiske med do, tørre klær osv..har du noen tips? Hvor bør det ligge? Ved sjøen(fjord?), i skogen? Eller?? Noen som har vært med å starte slik barnehage, eller vanlig barnehage som har tips til hvordan vi går frem sånn i starten? Linker til frilutsbarnehage? Alt hva du/dere kan komme med tas imot med takk!!...(",).. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Det er en friluftsbarnehage her på Løkka. En uke vanlig barnehage og en uke i et lite lokale nede ved Cuba Løkka barnehage, Stolmakergata 12, tlf. 23 42 30 50 0 Siter
Ambika Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei, hvor langt har dere kommet i prosessen? jeg er barnehagelærer og ønsker å åpne/være med åbutvikle og starte en naturbarnehage. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ambika skrev (6 minutter siden): Hei, hvor langt har dere kommet i prosessen? jeg er barnehagelærer og ønsker å åpne/være med åbutvikle og starte en naturbarnehage. Tråden er 21 år gammel.. og vil tro du finner god info om hvordan starte en naturbarnehage andre plasser enn på et forum. Anonymkode: 358cb...639 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.