lindyand Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg er en kvinne på 53 år.Tidligere frisk bortsett fra at jeg er multiallergiker. Fysisk aktiv og i god form både fysisk og psykisk. Jeg arbeider som lærer - stortrives med jobben min.De siste 4 - 5 år har jeg gått på kliogest. For 4 uker siden fikk jeg et anfall på jobben - hele verden raste sammen- kraftig svimmel, tak og vegger raste mot meg - jeg kastet opp - tisset på meg. Anfallet varte lenge - kom meg ved hjelp til legen etter 1/2 time - var der til observasjon og div prøver.Jeg sov i n oen timer og klarte å bevege meg uten hjelp seinere på kvelden. jeg var sjelven, svimmel, et par dager etterpå. Jeg har vært sykemeldt nå i 4 uker, prøve med i halv jobb forrige uke, måtte gi meg etter et par dager. Jeg blir uvell ved den minste anstrengelse, svimmel, tung i hodet og ønsker bare å sitte rolig eller ligge. På jobben opplevde jeg å ha koonsentrasjonsvansker. Legen min mener at jeg har hatt et drypp ( det vises ingenn ting pp CT) pga bruk av østrogen. Jeg har noe høyt blotrykk ( ellers er alle andre prøver fine) Jeg har nå fått blodfortynnede og blodtrykkdenkende medisiner. Min lege mener jeg må ta det med ro og være tålmodig. Spørsmålene er: Er diagnosen sannsynlig? Hva kan jeg gjøre sjøl for å bli bedre - er det bare ro som er tilstrekkelig? Hvor lang tid er det rimelig å være i dårlig form etter et lite drypp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158931-drypp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…