Gå til innhold

Har det noe å si om jeg går en gang i uken eller to ganger i uken i terapi?


Gjest stressless

Anbefalte innlegg

Gjest stressless

Er det lite å gå i terpi en gang i uken? Psykiateren min synes en gang i uken er lite og vil at jeg i alle fall skal gå to ganger i uken. Jeg synes det er veldig mye.

Fordi hvis jeg skal gå i terapi ofte, jobbe og studere, blir det ikke særlig mye fritid igjen.

Jeg kan nok klare alt. Likevel lurer jeg på om det har mye å si om jeg ikke alltid går to ganger i uken. Jeg sitter med opplevelser som jeg vil jobbe med. Men jeg føler ikke at jeg har dårlig tid. Jeg vil ha et liv utenom terapien.

Håper på tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

hei!

Personlig har jeg en dobbelttime i uka.Det er veldig utmattende,men også veldig virkningsfullt for meg.Og så slipper jeg å ta ut to ganger i uka.Kanskje det kunne passet for deg også?

Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest vanlige er nok å gå i terapi en gang i uken. Selv går jeg flere ganger i uken hvis det skjer noe spesielt som ikke kan vente til neste faste time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Personlig har jeg en dobbelttime i uka.Det er veldig utmattende,men også veldig virkningsfullt for meg.Og så slipper jeg å ta ut to ganger i uka.Kanskje det kunne passet for deg også?

Vennlig hilsen bugge.

jeg gikk i terapi to ganger i uken en periode, og etter hvert som det ble bedre gikk jeg ned til en gang. Hvis terapeuten din synes du skal gå to ganger, er det helt sikkert fordi han/hun mener du kan ha god nytte av det. Hvorfor ikke prøve og så gå tilbake til en hvis du synes det er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...