Gå til innhold

Er så glad!


Gjest JMR1980

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad nå. Så glad at jeg hopper i været av pur glede. Saken er nemlig den at jeg har blittn en mye tøffere fyr, en som ikke lar meg tråkke på av andre mennesker.

For å si det på en annen måte, tidligere var jeg en som lot meg tråkke på av andre, hadde ikke egne meninger og var for redd til å si noe. Jeg var redd for å si fra og folk utnyttet min godhet.

Det som skjedde idag er en rekke av forandringer i mitt liv som har bidratt til at ting har blitt mye bedre. Spesielt psykologen min har hjulpet meg mye med dette.

Jeg går på en høyskole og vi har et fag som heter ex.phil. Der var jeg i en gruppe med 3 andre. Den ene kjente jeg men ikke de to andre. Vi hadde en uke på å gjøre ferdig oppgaven på og jeg begynte på den med en iver som er beundringsverdig. Den andre på gruppen gjorde det samme. Men de to andre var litt mer slappe. Hvis vi hadde planlagt å møte en dag så sendte de sms om er de skrev om at de ikke kunne og jeg og hun andre måtte tilpass oss de. Igår er siste frist for å levere oppgaven og vi avtalte å møte klokken 10. Klokken 10.15 fikk vi sms der den ene ikke kunne mens den andre svarte: "Jeg kan kanskje møte opp". Da hadde imidleritd jeg og hun andre gått lei av dette og vi avtalte å kutte ut de fra gruppen det var jo ikke meningen at vi skulle gjøre at heller. Så vi kom ram til at dette skulle vi klare alene. Vi ble også enige om å si fra til de to andre at dette ikke funket og at vi ville splittes. Men denne jenta som var med meg turte ikke dette så jeg tok på meg ansvaret for dette. Nå kan det jo tenkes at hun brukte meg men uansett så lærte jeg noe av det og føler at jeg tross alt for en progress. Så da de kom så sa jeg til dem: "Jeg og ****** har bestemt oss for å kutte ut dere fra gruppen. Vi avtalte å møte klokken 10 og dere kommer kl.11.15 og det uten å si fra. Det går ikke. Jeg og ***** har gjort mye allerede og det vil bli dumt å ta dere inn nå som dere ikke har bidratt med noe som helst. Ikke noe vondt bak det men sånn funker det ikke. Jeg viol ha en god karakter og for å få det må man jobbe og ikke ta et skippertak. Så da foreslår jeg at dere gjør oppgaven deres sammen mens vi er snart ferdige med vår." De aksepterte dette og jeg følte meg så bra etter det. Jeg følte at jeg fikk respekt av de andre + henne som jeg jobbet sammen med. Det deilige er at jeg turte å si fra noe jeg aldri har turt å gjøre før.

Hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeflott. Sånn skal det være.

Det er stort å kunne si nei når det er begrunnet, og ikke bare jatte med alle for å være snill.

Fortsett sånn, så skal du se at jentene ligger flat etter deg snart, det er slike bestemte mannfolk vi vil ha c',).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott. Sånn skal det være.

Det er stort å kunne si nei når det er begrunnet, og ikke bare jatte med alle for å være snill.

Fortsett sånn, så skal du se at jentene ligger flat etter deg snart, det er slike bestemte mannfolk vi vil ha c',).

Jaha, så du tror at denne jenta fikk opp øynene for meg da? Fordi vi jobber veldig godt sammen. Vi løste denne oppgaven på 6 timer med et godt samarbeid og begge var fornøyde. Videre tullet og lo vi mye. Og ikke minst, vi var enstemmige om at de andre skulle ut av gruppen. Tror du at hun respekterer meg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så du tror at denne jenta fikk opp øynene for meg da? Fordi vi jobber veldig godt sammen. Vi løste denne oppgaven på 6 timer med et godt samarbeid og begge var fornøyde. Videre tullet og lo vi mye. Og ikke minst, vi var enstemmige om at de andre skulle ut av gruppen. Tror du at hun respekterer meg nå?

Ja det tror jeg så absolutt hun gjør. Men jeg kan jo ikke si om hun synes noe mer om deg enn respekt, men jeg tror absolutt hun gjør oppgavene sammen med deg fordi hun liker deg og respekterer deg og synes du er vel verdt å bruke tid sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg så absolutt hun gjør. Men jeg kan jo ikke si om hun synes noe mer om deg enn respekt, men jeg tror absolutt hun gjør oppgavene sammen med deg fordi hun liker deg og respekterer deg og synes du er vel verdt å bruke tid sammen med.

Det er bra. Da vet hun at jeg er seriøs og at jeg vil ha gode karakterer noe hun også sikkert vil ha.

Det var ikke vanskelig, det var nok å bare se personen i øynene og si det en mener om det som skjer. Verre er det ikke.

Av samme jente har jeg fått kompliment for at jeg er så sosial. Hun sa at det er utrolig hvor fort jeg blir kjent med folk og at jeg virker så selvsikker. Videre ler hun mye av det jeg sier og vi trives sammen. Som venner selvsagt.

Uansett hva som skjer, dette var en fin øvelse i vise folk hvor skapet sår hen.

Forresten, jeg skal på studentcruise med denne jenta og vi skal bo på sammen rom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra. Da vet hun at jeg er seriøs og at jeg vil ha gode karakterer noe hun også sikkert vil ha.

Det var ikke vanskelig, det var nok å bare se personen i øynene og si det en mener om det som skjer. Verre er det ikke.

Av samme jente har jeg fått kompliment for at jeg er så sosial. Hun sa at det er utrolig hvor fort jeg blir kjent med folk og at jeg virker så selvsikker. Videre ler hun mye av det jeg sier og vi trives sammen. Som venner selvsagt.

Uansett hva som skjer, dette var en fin øvelse i vise folk hvor skapet sår hen.

Forresten, jeg skal på studentcruise med denne jenta og vi skal bo på sammen rom....

Wow. Lykke til på studentcruiset. Om du liker jenta mer enn som venn, synes jeg du skulle prøve å lure til deg et lite kyss c',)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Lykke til på studentcruiset. Om du liker jenta mer enn som venn, synes jeg du skulle prøve å lure til deg et lite kyss c',)

Lure til seg et kyss? Hvordan skjer det? Forresten på vorspeilet forrige uke så jeg tatoveringen på ryggen hennes og strøk over ryggen mens jeg spurte hva det var for noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure til seg et kyss? Hvordan skjer det? Forresten på vorspeilet forrige uke så jeg tatoveringen på ryggen hennes og strøk over ryggen mens jeg spurte hva det var for noe...

Hvordan det skjer? Nei det skjer bare. Det finner du nok ut av selv, du er jo MANN c',)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Det er bra. Da vet hun at jeg er seriøs og at jeg vil ha gode karakterer noe hun også sikkert vil ha.

Det var ikke vanskelig, det var nok å bare se personen i øynene og si det en mener om det som skjer. Verre er det ikke.

Av samme jente har jeg fått kompliment for at jeg er så sosial. Hun sa at det er utrolig hvor fort jeg blir kjent med folk og at jeg virker så selvsikker. Videre ler hun mye av det jeg sier og vi trives sammen. Som venner selvsagt.

Uansett hva som skjer, dette var en fin øvelse i vise folk hvor skapet sår hen.

Forresten, jeg skal på studentcruise med denne jenta og vi skal bo på sammen rom....

oj.... samme rom! Ikke dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...