IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det var en gang en nudist som var på stranda. Plutselig ble han så sugen på en røyk så han bestemte seg for å kjøpe fyrstikker og en pakke sigaretter i en kiosk 200 meter fra stranda. Han begynte å gå og traff en politimann. Politimannen sa at han ikke kunne gå rundt å sprade på gaten splitters naken! Men nudisten svarte at dersom han møtte noen ville han stoppe og stå stille som en statue. Nudisten kjøpte det han skulle ha og på tilbakeveien møtte han tre damer, så han stoppet opp og stod stille som en statue. Og han gjemte varene sine under pungen. "Nei så rar denne automaten var" sa den ene dama og stappet en tier i munnen og dro i spaken. Ut kom pakken med fyrstikker. Den andre dama gjorde det samme og ut kom pakken med sigaretter. Den tredje puttet på penger og etter en del banking og skruing på spaken utbrøt hun : "Nei jenter, ser her'a. Jeg fikk håndkrem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159079-sugen-p%C3%A5-en-r%C3%B8yk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Huffda. Har en jeg også. En kone hadde en elsker i senga da mannen kom uventet hjem fra forretningsreise. Hun jaget ham ut av senga, beordret ham til å stå naken helt stille i et hjørne. Hun smurte ham inn med olje og strødde talkum over ham så han ble helt hvit. Ikke rør deg sa hun til ham. Hun kastet seg under dyna og lot som hun sov da mannen kom inn på soverommet. Hva har skjedd her sa mannen og så mistenksom på ham i hjørnet. Å, sa kona søvndrukken. Det er bare en statue. Jeg så at naboene hadde en sånn så jeg kjøpte en maken. Den så så flott ut der borte hos dem. Mannen slo seg til ro med det. Det var kveld og ekteparet gikk å la seg. Når kona var sovnet sto mannen opp igjen og gikk ut av soverommet. Etter en stund kom han tilbake med mat og drikke. Her sa han til statuen, ta deg litt mat. Jeg sto som en idiot på soverommet til naboen i tre døgn, og ingen ga meg hverken vått eller tørt.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159079-sugen-p%C3%A5-en-r%C3%B8yk/#findComment-1027587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.