Gå til innhold

slanking og avføringsmidler..

Anbefalte innlegg

hei, jeg bare lurer på om noen kan si meg hvor lenge jeg må vente etter at jeg har spist før jeg kan ta avføringmiddel for å få ut maten igjen, slik at kroppen ikke trenger å ta til seg kaloriene i maten??

plis...noen? vet dette kan virke som et dumt spørsmål, men for meg er det ikke det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159107-slanking-og-avf%C3%B8ringsmidler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler sterkt på at det er noen som helst her inne, som vil støtte og hjelpe deg til å ødelegge kroppen din.

jeg vet...tenkte det sikkert var en håpløs plass å søke slike råd, men jeg er så rådvill..aner ikke hvor jeg kan finne slik informasjon, for jeg vet jo så godt selv at det ikke er bra..

jo..men akkurat nå ser jeg ingen annen løsning.. :( vil ikke kaste oppe, og dagen er helt ødelagt om jeg ikke får gjort noe med alt jeg nettopp har slukt i meg..

KJære deg.

Dagen er ikke ødelagt, og mest av alt -livet er ikke ødelagt.

Du har spist mye, og det verste som kan skje er at kroppen din får litt mye kalorier i dag. Det gjør ikke noe, kroppen tåler å få litt ekstra energi en dag uten å bli tykkere eller noe slikt.

Du vil virkelig ikke gå inn på den veien som avføringsmidler kan føre deg inn på! Det virker som en bra løsning nå, men det er det virkelig ikke.

Gå deg en tur heller, og bruk kroppen din til noe bra! Du vet jo godt at slike midler er farlige for en som har problemer med mat og slanking!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...