Gå til innhold

Psykiske lidelser som har angst i seg.


einer

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal skrive en oppgave om psykiske lidelser hvor angst forekommer. har du noen forslg om hvilke psykiske lidelser jeg burde skrive om??

Kan du gi meg noen tips?

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å skrive om fobier eller generalisert angst?

Jeg tenkte at jeg skulle skrive om en pasykisk lidelse som angst var et sentralt tema, men så kunne jeg tenke meg å skrive om en liddelse som hadde angst i seg men der angsten ikke var så sentral har du noen forslag ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at jeg skulle skrive om en pasykisk lidelse som angst var et sentralt tema, men så kunne jeg tenke meg å skrive om en liddelse som hadde angst i seg men der angsten ikke var så sentral har du noen forslag ???

Tja..? Du vil skrive om angst som et symptom, men ikke som en lidelse?

Hva med å skrive om spiseforstyrrelser eller depresjon?

Hva slags problemstilling skriver du ut i fra? Hva er du interessert i å skrive/lære om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..? Du vil skrive om angst som et symptom, men ikke som en lidelse?

Hva med å skrive om spiseforstyrrelser eller depresjon?

Hva slags problemstilling skriver du ut i fra? Hva er du interessert i å skrive/lære om?

oppgave spørsmålet: symptomet angst forekommer ved en rekke psykiske lidelser. gjør rede for minst tre psykiatriske lidelser hvor angst forkommer og hvordnan angset arter seg ved den enkelte lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oppgave spørsmålet: symptomet angst forekommer ved en rekke psykiske lidelser. gjør rede for minst tre psykiatriske lidelser hvor angst forkommer og hvordnan angset arter seg ved den enkelte lidelse.

Du kan feks skrive om psykose, spiseforstyrrelse og depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...