Gå til innhold

samordning av trygde- sos.kont og a-etat


Gjest Sirrri

Anbefalte innlegg

Den nye trenden fra sentralt hold er satsing på en slik organisering som nevnt i overskriften, men hvordan blir det da med personvernet.

Jobber selv i en kommune og er ikke det minste interesert i at kolegaer i sosialetaten og arb. kontoret skal ha samme innblikk i min sykdom som det trygdekontoret har.

Jeg håper da og kunne spise lunsj sammen med disse folka i kantina som før, uten plutselig å bli pasient blant mine egne kolegaer og arb. giver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her jeg bor er det servicekontor men jeg er svært missfornøyd og lurer på hvor personværn reglene har tatt veien.

Jeg er som du også redd personvernreglene har fløyet sin veg. Begrunnelsen er jo at alle har tausetsplikt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...