Gå til innhold

Litt stolt av meg selv :)

Anbefalte innlegg

Hei! I dag klarte jeg å ringe til den forrige arbeidsplassen min og be om en utskrift av fraværet mitt. Har gruet meg i flere måneder for å gjøre det. Tenkt så mange rare tanker om at de kom til å spørre om alt mulig og synes det var rart at jeg skulle ha utskrift av fraværet. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenkte alle disse rare tankene. Men det gikk jo veldig bra. Hun var veldig hyggelig, og sa at det ikke var noe problem i det hele tatt. Hun skulle få det skrevet ut og sendt i posten med en gang. Ble så lettet! Advokaten min trengte fraværet mitt som dokumentasjon i erstatningsbiten av saken. Så nå skal hun endelig få det. Har fortsatt ikke hørt noe om når saken kommer opp, så venter fortsatt jeg. Sender en stor klem til alle som vil ha.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159260-litt-stolt-av-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du gjorde det !Bare husk å få med deg så mange uttalelser du kan, fra leger, psykologer, lærere.....

Skal få med meg så mye som mulig. Tror også at psykologen min skal vitne i saken når den kommer opp en gang. Men det har vi ikke helt bestemt oss for enda. Men tror jeg har en flink advokat så jeg håper virkelig det her skal gå bra. Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...