Gå til innhold

Bivirkninger:Nedsatt sexlyst


Bratz

Anbefalte innlegg

Hei.Leste på pakningsvedlegget at nedsatt sexlyst er en av mange bivirkninger av Efexor.Er dette forbigående,eller vil det vedvare så lenge jeg bruker denne medisinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bruker efexor

Det virker som du tar det for gitt at du skal få denne bivirkningen. De fleste får ikke det. Selv merker jeg ingen forskjell. Jeg merket litt på Zoloft, men det var forbigående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babababab

Jeg har gått på cipramil, og mine bivirkninger går på problemer med orgasme. Jeg har overhodet ikke nedsatt sexlyst, egentlig tvertimot. Jeg vet ikke om slike bivirkninger går over, legen tror ikke det,men legene vet lite om disse bivirkningene og i hvert fall ikke om kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hei!

Jeg var blant dem som fikk det,dessverre.Og det vedvarte.Men det er individuelt,som du hører fra de andre svarene.Lykke til med deg!

Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det ikke for gitt,men er litt redd for at den eneste lysten jeg har igjen skal forsvinne.

Har du prøvd Aurorix? NHD har flere ganger trukket fram Aurorix som en AD som ikke gir fare for seksuelle bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd Aurorix? NHD har flere ganger trukket fram Aurorix som en AD som ikke gir fare for seksuelle bivirkninger.

Remeron er et annet alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...