Gå til innhold

Utroskap


Deprimert_2

Anbefalte innlegg

Historien starter slik med at for ca 1 år siden så fant jeg ut at min samboer var utro med en kollega... Vi er i dag gift. Jeg hadde fått tillit til han igjen. Men, for en uke siden oppdaget jeg at han sendte meldinger med den samme han var utro med mot meg. Han lovte selfølgelig å ikke ha noe mer kontakt med henne etter at utroskapet ble oppdaget. Nå føler jeg at alt har bare svartnet for meg. Jeg har prøvd å snakke med han om det og vi diskuterte det i flere dager. Han sa at hun er jo et menneske hun også. Da rant begeret over for meg. Jeg vet ikke om det er normalt å reagere slik som jeg har gjort. Jeg er blitt bare så hissig.. Jeg føler sorg og sinne inne i meg, men når jeg får et utbrudd så kan han si mye dumt og jeg.Jeg føler at jeg har knekt helt sammen.Skulle bare så gjerne ønske at jeg ble hørt om mine tanker og følelser. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart jeg. Føler meg også utrolig flau siden vi bor i en blokk hvor det er veldig lytt. Er ganske sikker på at noen har hørt oss. Jeg trenger rett og slett råd om hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...