Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en mann på 30 som i flere år har vært plaget med kløe på pungen. Jeg klør ikke andre steder nedentil.. Det er meget plagsomt,- har vært hos lege. Han trodde det kunne være sopp, fikk krem, men dette hjalp ikke. Han tok ingen prøver. Jeg gruer meg for å gå til legen med dette. Jeg har prøvd pudder for å tørke ut huden i tilfelle det er svette, dette hjelper heller ikke. Jeg vasker meg/ dusjer minst en gang pr. dag. Bruker såpefri "såpe". Kløen er verst når det blir varmt, eks når jeg ligger og sover. Jeg kan våkne av at det klør... Det dannes sprekker i huden, noe som gjør det bare verre. Vær så snill- hjelp meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159345-kl%C3%B8e-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per Helsing, hudspesialist

Hei,

jeg synes du bør be om time hos hudlege. Det er mange årsaker til kløe nedentil og det er mange forskjellige behandlinger som bør forsøkes.

Din oppgave blir å forklare legen din at dette er en daglig plage, og at du ønsker henvisning for å få kvalifisert hjelp.

Det er vanskelig å spekulere i spesifikke diagnoser, men selv om dette ender i uspesifikk genital kløe, vil det finnes behandling.

Stå på!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159345-kl%C3%B8e-nedentil/#findComment-1030200
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...