Gå til innhold

lykkepilla


vannmann-jente

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Cipralex ett år pga angst og depresjon. hadde også rusproblemer. Etterhvert følte jeg at jeg hadde det mye bedre med meg selv og valgte å trappe ned i sommer og etter en stund sluttet jeg helt. har vel gått helt uten 1-2 måneder nå. Men nå merker jeg sakte men sikkert at jeg begynner å gå tilbake til mitt gamle jeg. Jeg har blitt mye mer nervøs og angstfyllt igjen, og irritabel og deppa. har begynt å henge meg opp i bagateller igjen. Merker jeg også er mye mer tiltaktsløs. har også begynt å ruse meg litt igjen, går i hasj hver dag, alkohol i helgene og litt piller innimellom. Suget etter amfetamin har også blitt mye større og jeg vurderer å ta litt igjen(dreiv mye med det før).

Så nå lurer jeg på om jeg skal begynne på disse cipralex igjen?? Er på mitt 2 år i et 3års studium, det gikk så bra i fjor, men er nå redd for at 2 året skal skjære seg hvis det fortsetter å gå nedover med meg. Syns det er litt synd å begynne på cipralex igjen når jeg endelig har klart å slutte på de, men det er kanskje bare best å begynne igjen? Jeg er jo ikke like langt nede som jeg var når jeg begynte på de, men kanskje jeg faller helt tilbake snart....

håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.Det første som slår meg når jeg leser innlegget ditt er at det må da tross alt være bedre å bruke"lykkepilla"enn å starte opp med dop igjen.Som du sier så er du jo blitt mindre fornøyd igjen også.Fikk du noe annen behandling da du startet på pillene?Jeg ville startet på med pillene igjen,dopen ødelegger jo hele livet ditt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt for all del med dopen, må da være bedre med SSRI. Du trenger sikkert regelsmessig samtaler ved siden av.

Du er ung, er under utdannelse og har livet foran deg. Ikke ødelegg det med dop.

Lykke til!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hei!

Jeg bruker ofte å svare i langdrag.Denne gangen vil jeg svare like konsist som NHD bruker.

1.Start med cipralex igjen.

2.Avslutting av medisinering skal skje i samråd med din lege.

Med fare for å virke arrogant.

Sjelden har jeg vært så sikker på at svaret mitt er rett.

Vennlig hilsen bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...