Gå til innhold

Hvorfor klarer jeg ikke å være glad?


Gjest Triste meg. Snufs.

Anbefalte innlegg

Gjest Triste meg. Snufs.

I går var jeg hos fysioterapauten min. Han spurte meg om jeg kunne glede meg over noe. Da svarte jeg at jeg ikke klarte å glede meg over noe. Og at jeg hadde lett etter gleden i mange år uten å finne den. Jeg tror gleden min er borte. Da svarte han at gleden finnes i oss alle. Men hvorfor finner jeg ikke gleden da? Når jeg har lett og lett i mange år?

Er det vanlig å ikke finne noe glede når man har angst og depresjoner? Den eneste følelsen jeg kjenner er redsel, fortvilelse og den store tristheten min. Jeg føler meg så trist i magefølelsen min. Er det vanlig å bare kjenne å være trist?

Jeg husker ikke om jeg har vært glad. Fysioterapauten min spurte meg om jeg hadde vært glad i barndommen. Men jeg husker ikke. Jeg husker ikke at jeg hadde vært glad i barndommen. Husker ikke hvordan det er å være glad. Er det normalt å ikke huske dette? Barna er jo liksom glade tror jeg, men jeg husker ikke at jeg var glad?

Kanskje jeg ikke har noe "glad" følelse. Kan dette stemme? Jeg er unormal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...