Gå til innhold

Kul/byll

Anbefalte innlegg

Hei

I begynnelsen av uka fikk jeg en kul/byll ca 4-5 cm. over anus. Den var hard og ekstremt vond å trykke på. Av den grunn kunne jeg ikke sitte eller bøye meg. Kulen/byllen ble etterhvert bare større og større og i løpet av natta gikk det hull på den og jeg begynte å blø veldig. Siden da har jeg blødd å blødd. Har prøvd å holdt det rent med bandasje o.l. Det gjør fortsatt vondt å sitte men kulen/byllen er ikke like stor som før. Men når jeg trykker på den kommer det ut en blanding av blod og noe annet gørr. Hva kan dette være? Hva skal jeg gjøre for å få det vekk? Håper noen der ute kan hjelpe meg. Blir meget takknemelig for svar og hjelp:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159393-kulbyll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ut som det kan være noe som heter"tvilling" søker du etter det her på dol finner du informasjon om det. En bekjent av meg hadde det samme, og han har flere ganger vært innom sykehuset for å tømme disse "byllene" i flg han så er det ofte en grusom lukt av det som kommer ut. Dersom en er veldig plaget så vet jeg at det går ann å operere det bort, men innbiller meg at etter en slik operasjon så må en ligge på magen i mange uker etterpå. Dersom det er gått hull på den så kan det hjelpe med grønnsåpebad som kjøpes på apoteket, Det trekker ut "infeksjonen". Hvordan du skal få rompa oppi grønnsåpebad er ikke bare enkelt, men han jeg kjente brukte en liten balje og lente seg til en sakkosekk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159393-kulbyll/#findComment-1030829
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...