anonym0100101 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har søkt gjennom innleggene her, og ser at det er mange som sliter med svette under armene. Det gjør jeg også til en hvis grad, men over det siste året har jeg begynt å svette voldsomt på rygg, bryst og panne ved den minste anstrengelse. Har vært til legen og tatt tre blodprøver, alt ser bra ut sier han - bare litt høy alkalisk fosfatase (110), og at han egentlig ikke kan hjelpe meg. Er det noen som har tips og råd? Andre som har det slik? Lurer på om dette kan være psykisk betinget også..har slitt endel med angst tidligere. Det er typisk at hvis jeg skal på f.eks. en fest så vil jeg svette skikkelig når jeg ankommer festen, men når jeg har blitt god og full merker jeg ikke noe til det mer. Kan det være et tegn på at når jeg slapper av så skjer ikke det? Har prøvd tablettene NoSweat ei ukes tid nå, uten at jeg har sett merkbare forandringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159424-kroppssvette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.