Gjest vanskelig å få til? Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har planer om en brystreduksjon/løft i februar neste år. Jeg har lest endel om operasjonen, og hvordan en vil ha det etterpå. Mannen min skal ta en ukes ferie i forbindelse med operasjonen, men nå er jeg begynt å lure på om jeg trenger hjelp endel lenger enn det. Man skal jo ikke løfte armene eller bære tungt de første ukene. Hvor mange uker er det snakk om? På den tiden vil jeg ha unger på 1 1/2, 3 1/2 og 6 1/2 år. Vil det bli for mye for meg? Tenker spesielt på det at jeg ikke kan løfte minsten inn i bilen eller oppi/ut av senga. Tenker liksom at "det ordner seg sikkert, jeg trenger ikke bruke bilen de ukene"osv. Har fortiden forlenget permisjon. Begynner å jobbe neste høst. Det er også en grunn til åt jeg vil opereres dette året. Siden operasjonen ikke er medisinsk betinget (får den sikkert ikke dekket), får jeg vel ikke sykemelding. Andre som har tatt liknende operasjon og som har små barn? Går det greit? Hva mener dere? Hvilke utfordringer vil jeg få de første ukene? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159455-brystoperasjon-med-sm%C3%A5-barn-i-huset/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
majeh Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg får dekket dette. Var til konsultasjon på torsdag og kirurgen mente at jeg ikke skulle ta av for mye. Men uansett så får jeg det dekket. Jeg har nå en stor D, DD cup. Er enda i tvil om jeg skal gjennomføre det. Skal prøve å slanke meg 6-8 kg til og da er vel også puppene blitt mindre. Merker det nå etter å ha gått ned 10 kg. Så jeg får se. Men uansett, gå til legen så bør du få hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159455-brystoperasjon-med-sm%C3%A5-barn-i-huset/#findComment-1031336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna21365380663 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Altså, jeg har verken små barn (bare en hund), eller foretatt en bryst reduksjon (bare forstørrelse), så jeg vet ikke hva som er mest smertefult av de to opersajonene. Men jeg vil anbefale deg å få litt mer hjelp hjemme, for jeg vet at sår fra operasjonen og generlle smerter ikke er noe særlig. Jeg vet ikke hvordan operasjonen din utføres, men du skriver at du ikke kan løfte armene over hodet en tid etter operasjonen. Det kunne ikke jeg heller, og det var egentlig ikke er spørsmål om viljestyrke, for det gikk ikke an. Det gjorde for vondt. Jeg klarte heller ikke å løfte meg selv opp av sengen om morgenen, så det å løfte et barn inn og ut av bilen ville vært en heltedåd for min del. Det er mange småting som gjør vondt som man ikke tenker på til vanlig.. Det kan jo være at du ikke får like vondt som jeg, men jeg ville hatt en plan B, i tilfelle.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159455-brystoperasjon-med-sm%C3%A5-barn-i-huset/#findComment-1034598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.