vaw Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hei, dette er et spørsmål på vegne av min mormor, som nettopp gjennomgikk sin andre hofteoperasjon. Hun har en lengre tid nå klaget over smerter i den første hofta som ble operert, og i går var hun på sykehuset for en undersøkelse av den. Legen(e) fant ingenting ut fra røntgenbildene og mente det kunne være lekkasje av leddvæske som forårsaket smertene. Hun skal snart inn til en ny undersøkelse, men kunne ha tenkt seg mer informasjon om hva dette egentlig innebærer. Har søkt litt på nettet men fant veldig lite om det. Så derfor tenkte jeg å spørre her: er det noen som vet noe som helst om lekkasje av leddvæske etter hofteoperasjon, og hva dette innebærer? I så fall hadde jeg satt stor pris på om dere hadde delt kunnskapen dere har om emnet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159469-lekkasje-av-leddv%C3%A6ske-etter-hofteoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.