Gå til innhold

Alene


Gjest LooneyOnTheBus

Anbefalte innlegg

Gjest LooneyOnTheBus

Jeg har vært det lenge nå, og antar at jeg kommer til å fortsette å være det for resten av mitt lange og ekstremt meningsløse liv.

Jeg har , som følge av diverse hendelser opp gjennom årene - mistet de lett forkvaklede sosiale antennene jeg hadde, og har nå resignert fullstendig fra sosial omgang som ikke har noen form for praktisk eller økonomisk nytteverdi.

Jeg ser mennesker overalt som har èn ledsager som følger dem i tykt og tynt....man kan ofte SE at disse menneskene hører sammen lenge før man får får det bekreftet ved observasjoner i kjøpesentre og butikker. Dette er mennesker som har funnet sin "make", og derved lever et noenlunde fullt og helt liv. Noen av disse er trygge mennesker uten noen form for psykiske eller sosiale problemer, andre er mennesker som takler sine problemer, og er istand til å akseptere dem nettopp fordi de har sin " make " å støtte seg til.

Jeg misunner dem.

Hvor mye bedre hadde det ikke vært å være meg om jeg bare hadde hatt èn å støtte meg til?

Det er kanskje nettopp det som er problemet : Jeg trenger bare èn. Jeg er glad jeg ikke er en populær person, for jeg vil ikke ha all slags folk løpende på døra mi i ett sett - til dèt har jeg for lite til felles med allmenheten.

Jeg kjenner jo noen både hyggelige og sjarmerende mennesker av det andre kjønn som jeg føler en viss form for kontakt med, men disse har sine egne liv og leve, og jeg er ikke integrert i de indre kretsene. Den kontakten jeg føler i min tilmålte tid med disse individene er selvfølgelig god å ha, men leder samtidig tankene inn på savnet etter en livsledsager som kan gi meg samme følelsen på et dypere, mer personlig plan...

Jeg ønsker kontakt, men vil ikke snakke med folk...ikke rart jeg er alene.

Maken fins vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff,dette hørtes trist ut.Men jeg synes det virker som om du forventer at noen skal komme og ta deg med på et dypere,mer pers.plan.Det tror jeg ikke vil skje,ettersom du sier at du er glad du ikke er populær.For å treffe noen må du nok engasjere deg i andre,være til for andre,få andre til å bli glad for at du er til!Du sier du trenger bare en...men jeg tror det er svært få som trenger bare en i livet sitt,de fleste liker å omgås flere enn ett menneske.Jeg ser for meg at du kunne "spist opp" kjæresten din.Du sier jo at du har lite til felles med allmennheten,på hvilken måte,om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...