Gå til innhold

noen ord anngående mitt innlegg


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

skrev et innlegg her som jeg fikk en del reaksjoner på. Det må jeg bare tåle. Men jeg burde kanskje fortalt at det lå mer bak denne saken en jeg skrev i første innlegg. Jeg er i en litt uvanlig stilling siden jeg jobber for en som tross alt klarer å stå opp om morningen og gjøre nesten alle dagligdagse ting selv. Jeg er mer en støtte til å gjøre sosiale ting, selv om denne jobben også er litt flytende. Jeg vet at denne personen også er mye på nettet, derfor har jeg vært litt forsiktig med å skrive for mye her. Men jeg skjønner godt hvis noen tror at jeg har ansvaret for en person som er totalt pleietrengende og jeg slutter brått, at jeg er ganske egoistisk. MÅtte bare skrive dette og beklage at jeg uttrykte meg klønete i mitt forrige innlegg. Egentlig burde jeg ikke ha skrevet noe i det hele tatt

Hilsen Timari som vurderer å bytte nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av. Hvis han leser dette på nettet og skjønner at han har strukket grensene litt langt så har han bare godt av det, spør du meg.

Du har ikke brutt noen taushetsplikt. Ikke vet vi hvem du er og ikke vet vi hvem han er og problemstillingen er ikke så uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du trenger ikke bytte nick! :-)

Men fint vi etter hvert ser litt mer av situasjonen og hvordan det hele arter seg. Nå har jeg ingen tvil om at han prøver å strekke strikken litt for langt når det gjelder nærhet. Han er nok en smule desperat...

Se det andre svaret mitt til deg under "liten oppklaring".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en idé å ikke bruke sitt vanlige nikk når man skriver om en såpass konkret situasjon? I hvert fall hvis man kan føle på det i ettertid.

For øvrig får jeg inntrykk av at den du er pers.ass. for tøyer strikken litt langt. Og at for deg er dette en større belastning enn det ville vært for en del andre.

Hvis han virkelig utnytter situsjonen, er det sunt at du reagerer. Selv om du reagerer kraftigere enn mange andre ville gjort.

Ring tlf. for arbeidslivet og be om råd. Det er i alle fall kinking.

Håper du finner en god løsning.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...