Gå til innhold

er dette normalt?


Gjest himmelhvelv

Anbefalte innlegg

Gjest himmelhvelv

På grunn av div. ekstreme påkjenninger jeg har gått igjennom sitter jeg igjen med andre følelser for meg selv enn tidligere.

Jeg kan føle meg nesten 'usårlig' til tider. Dette manifesterer seg slik at jeg føler ingen kan gjør meg noe, ingenting vil påvirke meg i noen større grad. Det kjennes som en styrke vokser frem som jeg ikke har kjent maken til før.

Jeg har strevet med mine ting, angst og frykt har vært noe av dette bilde. Dette forsvinner nå mer og mer og frem kommer en ny følelse, denne styrken som jeg ikke vet hvor kommer fra.

Det er fint, samtidig som det kan være skremmende. For hva kan dette bety? Er det normalt etter slike påkjenninger?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe av det du beskriver får meg til å tenke på en begynnende mani - men det kan bare være måten du skriver om det på. Kanskje har du kort og godt blitt sterkere og fått andre perspektiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...