ado Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei! Jeg er en fyr på 32år som har brukt LSD siden 1993. Har brukt "stoffet" jevnt&trutt. Dette gir meg, som kusner (hovedvekt på musikk/komponering) en Meget dyp og "total" innsikt i den "interobjektive" bevisthet. All musikk jeg produserer, har forandret seg til det meget bedre fra den dagen jeg ble "experienced". Dette er ikke noe jeg selv tror pga. påvirkning, men noe jeg blir fortalt av samtlige som har hørt mine tidligere produksjoner, og de siste 10 års prod.- som natt&dag, er alltid responsen fra erfarne musikere..! - Fra å slite litt med den kreative prosessen tidligere, har den samme prosessen blitt så "selvfølgelig", at det er som å plukke epler om høsten når jeg produserer min musikk (dette kom med èn gang jeg testet "syre"). En del større plateselskap har også vist sin absolutte interresse for musikken min, som er lagd på hovedsakelig LSD & hasj. Mitt spørsmål er som følger: Hvor lang tid bruker hjernen på å hvile ut etter en "tripp"? Har lest man KAN bruke stoffet 2-3 ganger pr. uke, men at det er noe i overkant.. Vet noen hvor lang tid det tar å "normalisere" dopamin-produksjonen i hjernen? På Ectasy tar det 3 uker, ifølge Illustrert Vitenskap, men LSD er mye kraftigere lut, men har gudsjelov ikke annet enn "rent" stoff i seg, mens "E" er fullt av ymse kjemikalier + har LITT LSD i seg. Bruker IKKE "E", det er for platt uansett.. Noen som vet de fornuftigste intervallene? (Null er ikke et svar!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Du er på et helsenettsted. Tviler på at du får de svarene du er ute etter her. Hva med å vurdere andre metoder å få fram kreativiteten? Kjedelig å spille russisk rulett med helsa for å få gitt ut noen skiver.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1031870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det finnes ingen forsvarlig bruk av LSD. For hver gang du ruser deg, kan du forbli i en psykose resten av livet. Funkrock? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1031899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ado Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Du er på et helsenettsted. Tviler på at du får de svarene du er ute etter her. Hva med å vurdere andre metoder å få fram kreativiteten? Kjedelig å spille russisk rulett med helsa for å få gitt ut noen skiver.. I min situasjon har dette vært en suksess, utvilsomt! Hvis noen lurer på hvordan pink floyd, beatles, aphex twin, led zeppelin, the orb, boards of canada, squarepusher, for & nevne ca 1%, ble meget store, meget fort, er svaret meget enkelt:bruk av LSD (som forøvrig IKKE er en rustilstand! For de som ikke vet hva det er, vil "rus" være en enkel bås. Dette er et stoff som setter takta på plass, for&si det mildt. Det gir en "opphøyet" sinnstilstand, der man er alt annet enn "rusa" - at man er i en annen sinnstilstand, er selvfølgelig ikke nødvendigvis en "rus"tilstand!) Har snakket med Veldig mange, meget kjente musikere, som bruker LSD jevnt i sin musikkprod, og ingen er i tvil - det være seg de som bruker det, samt de som er i nære relasjoner til vedkommende. Jeg snakker om Meget kjente mennesker, som D.Gilmour(Pink Floyd), Richard D. James (Aphex Twin) samt flere, men må også nevne mr. Paterson i The Orb (kjenner disse personlig). Samtlige er utvilsomt 100%enige - LSD er grunnen til deres suksess, da man plutselig forstår hva MUSIKK virkelig dreier seg om! - da snakker jeg helhetlig dynamikk & den unike forståelsen av hvordan takt & toner forenes på best tenkelige måte. (da man kommuniserer på et helt annet, men reelt plan!) Dette er & blir sagt, meget bestemt, av oss som aldri ville byttet ut de erfaringer vi har&gjør under påvirkn. av LSD - fordi det bringer suksess & utvider horisonter for de som vil/tør. Er fullstendig klar over farene - dette er en faktor som spiller inn meget individuelt (er helt enig LSD er farlig for folk som ikke har sterk nok psyke - det har da til gjengjeld veldig mange. De som ikke tåler dette, vet som regel det fra før - da hasjrøyking gir en viss pekepinn på hva man tåler, psykisk!) - personlig har jeg brukt LSD i mer enn 10år - har da slukt ca. 3000 "biter" LSD, + fleinsopp jevnt siden '92 - uten & ta noen som helst skade av dette. Har aldri spurt noen om hva deres personlige meninger er, KUN om det er noen som vet HVOR MANGE GANGER PR. UKE MAN KAN BRUKE LSD FØR HODET/KROPP FÅR HVILT UT!! - KAN IKKE SE NOEN SVARER PÅ DETTE..? Håper noen ER istand til & svare meg på mitt spørsmål - det burde da være enkelt & slå opp for helsenorge..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du får lese nøye her, ( særlig det om "bad trips", psykoser, depresjoner og flashbacks). Så må du selv vurdere hvor stor risiko du er villig til å ta. Ingen andre kan fortelle deg hva slags hyppighet som er safe, når det ikke er safe. Det er ditt valg og ditt hode: http://www.rusdir.no/fakta_om/narkotika/stoffene/LSD%20og%20hallus.htm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guff1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I min situasjon har dette vært en suksess, utvilsomt! Hvis noen lurer på hvordan pink floyd, beatles, aphex twin, led zeppelin, the orb, boards of canada, squarepusher, for & nevne ca 1%, ble meget store, meget fort, er svaret meget enkelt:bruk av LSD (som forøvrig IKKE er en rustilstand! For de som ikke vet hva det er, vil "rus" være en enkel bås. Dette er et stoff som setter takta på plass, for&si det mildt. Det gir en "opphøyet" sinnstilstand, der man er alt annet enn "rusa" - at man er i en annen sinnstilstand, er selvfølgelig ikke nødvendigvis en "rus"tilstand!) Har snakket med Veldig mange, meget kjente musikere, som bruker LSD jevnt i sin musikkprod, og ingen er i tvil - det være seg de som bruker det, samt de som er i nære relasjoner til vedkommende. Jeg snakker om Meget kjente mennesker, som D.Gilmour(Pink Floyd), Richard D. James (Aphex Twin) samt flere, men må også nevne mr. Paterson i The Orb (kjenner disse personlig). Samtlige er utvilsomt 100%enige - LSD er grunnen til deres suksess, da man plutselig forstår hva MUSIKK virkelig dreier seg om! - da snakker jeg helhetlig dynamikk & den unike forståelsen av hvordan takt & toner forenes på best tenkelige måte. (da man kommuniserer på et helt annet, men reelt plan!) Dette er & blir sagt, meget bestemt, av oss som aldri ville byttet ut de erfaringer vi har&gjør under påvirkn. av LSD - fordi det bringer suksess & utvider horisonter for de som vil/tør. Er fullstendig klar over farene - dette er en faktor som spiller inn meget individuelt (er helt enig LSD er farlig for folk som ikke har sterk nok psyke - det har da til gjengjeld veldig mange. De som ikke tåler dette, vet som regel det fra før - da hasjrøyking gir en viss pekepinn på hva man tåler, psykisk!) - personlig har jeg brukt LSD i mer enn 10år - har da slukt ca. 3000 "biter" LSD, + fleinsopp jevnt siden '92 - uten & ta noen som helst skade av dette. Har aldri spurt noen om hva deres personlige meninger er, KUN om det er noen som vet HVOR MANGE GANGER PR. UKE MAN KAN BRUKE LSD FØR HODET/KROPP FÅR HVILT UT!! - KAN IKKE SE NOEN SVARER PÅ DETTE..? Håper noen ER istand til & svare meg på mitt spørsmål - det burde da være enkelt & slå opp for helsenorge..? Finnes ikke noe riktig svar her tror jeg. Greia er at toleransemessig er det best å begrense det til 1 gang pr. uke eller der omkring. LSD påvirker forresten serotonin-reseptorene, og har ingenting med dopamin å gjøre. Tror uansett ikke du kan forvente å få et bra svar her. Mange trives godt med et par tripper i året, andre spiser sopp/syre hver helg i et halvt år uten problemer. Tror frekvensen på bruken har lite å si med tanke på risiko osv. Sannsynligvis hadde du nok tippet over allerede hvis du hadde anlegg for det, med tanke på din erfaring. På den annen side risikerer du å gå lei.. Hatt mange badtripper eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ado Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Finnes ikke noe riktig svar her tror jeg. Greia er at toleransemessig er det best å begrense det til 1 gang pr. uke eller der omkring. LSD påvirker forresten serotonin-reseptorene, og har ingenting med dopamin å gjøre. Tror uansett ikke du kan forvente å få et bra svar her. Mange trives godt med et par tripper i året, andre spiser sopp/syre hver helg i et halvt år uten problemer. Tror frekvensen på bruken har lite å si med tanke på risiko osv. Sannsynligvis hadde du nok tippet over allerede hvis du hadde anlegg for det, med tanke på din erfaring. På den annen side risikerer du å gå lei.. Hatt mange badtripper eller? Hey! Endelig et svar ;-) Ja, du sier noe - det er nok et noe kontroversiellt tema her, ser jeg.. Prøver holde meg til 1-2 ganger pr.uke, men nå skal jeg over til London & spille inn et par mixer med gode, gamle (eh, vi er like gamle:) Richard D. James (Aphex Twin). Han bruker syre i ett sett, så jeg er litt skeptisk til hans sinnsyke forbruk.. dette er èn av grunnene til mitt spmørsmål. BadTrips, ja? - jess, alle har vel vært noen turer i Helvete på syre, hvis de har vært i "fase" +3/+4 flere ganger.. Da har det hjulpet meg veldig at jeg alltid har vært klar over, eller blitt fortalt av venner, at dette er en illusjon, og at alt går bra tilslutt. Omgivelsene vet som regel hva de/vi må gjøre for & få vedkommende inn i positiv rute igjen.. Har sett mange "bade", men det har alltid gått bra. Noen har fått nok, da de ikke tør mer; all respekt til de! Det gjelder & ha noe beroligende (tabletter er best)i lomma i TILFELLE, det er min erfaring - som har reddet flere "førstegangs"brukere fra & klikke under en "badtrip". Takk for svar - får fyre av bomba i et annet forum, til sammenligning ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest u/t Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I min situasjon har dette vært en suksess, utvilsomt! Hvis noen lurer på hvordan pink floyd, beatles, aphex twin, led zeppelin, the orb, boards of canada, squarepusher, for & nevne ca 1%, ble meget store, meget fort, er svaret meget enkelt:bruk av LSD (som forøvrig IKKE er en rustilstand! For de som ikke vet hva det er, vil "rus" være en enkel bås. Dette er et stoff som setter takta på plass, for&si det mildt. Det gir en "opphøyet" sinnstilstand, der man er alt annet enn "rusa" - at man er i en annen sinnstilstand, er selvfølgelig ikke nødvendigvis en "rus"tilstand!) Har snakket med Veldig mange, meget kjente musikere, som bruker LSD jevnt i sin musikkprod, og ingen er i tvil - det være seg de som bruker det, samt de som er i nære relasjoner til vedkommende. Jeg snakker om Meget kjente mennesker, som D.Gilmour(Pink Floyd), Richard D. James (Aphex Twin) samt flere, men må også nevne mr. Paterson i The Orb (kjenner disse personlig). Samtlige er utvilsomt 100%enige - LSD er grunnen til deres suksess, da man plutselig forstår hva MUSIKK virkelig dreier seg om! - da snakker jeg helhetlig dynamikk & den unike forståelsen av hvordan takt & toner forenes på best tenkelige måte. (da man kommuniserer på et helt annet, men reelt plan!) Dette er & blir sagt, meget bestemt, av oss som aldri ville byttet ut de erfaringer vi har&gjør under påvirkn. av LSD - fordi det bringer suksess & utvider horisonter for de som vil/tør. Er fullstendig klar over farene - dette er en faktor som spiller inn meget individuelt (er helt enig LSD er farlig for folk som ikke har sterk nok psyke - det har da til gjengjeld veldig mange. De som ikke tåler dette, vet som regel det fra før - da hasjrøyking gir en viss pekepinn på hva man tåler, psykisk!) - personlig har jeg brukt LSD i mer enn 10år - har da slukt ca. 3000 "biter" LSD, + fleinsopp jevnt siden '92 - uten & ta noen som helst skade av dette. Har aldri spurt noen om hva deres personlige meninger er, KUN om det er noen som vet HVOR MANGE GANGER PR. UKE MAN KAN BRUKE LSD FØR HODET/KROPP FÅR HVILT UT!! - KAN IKKE SE NOEN SVARER PÅ DETTE..? Håper noen ER istand til & svare meg på mitt spørsmål - det burde da være enkelt & slå opp for helsenorge..? Det er litt i overkant å tro at en psykiater på et helsenettsted skal kunne anbefale deg hva som er en forsvarlig dose LSD. Vet man alltid hva man får når man tar LSD? Ofte er det vel blandingsprodukter.. Da blir det ikke lett å svare på. Tviler ikke på at det er en unik og helt spesiell opplevelse å bruke dette, men er det verdt prisen om det går galt? Det er tross alt huet ditt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I min situasjon har dette vært en suksess, utvilsomt! Hvis noen lurer på hvordan pink floyd, beatles, aphex twin, led zeppelin, the orb, boards of canada, squarepusher, for & nevne ca 1%, ble meget store, meget fort, er svaret meget enkelt:bruk av LSD (som forøvrig IKKE er en rustilstand! For de som ikke vet hva det er, vil "rus" være en enkel bås. Dette er et stoff som setter takta på plass, for&si det mildt. Det gir en "opphøyet" sinnstilstand, der man er alt annet enn "rusa" - at man er i en annen sinnstilstand, er selvfølgelig ikke nødvendigvis en "rus"tilstand!) Har snakket med Veldig mange, meget kjente musikere, som bruker LSD jevnt i sin musikkprod, og ingen er i tvil - det være seg de som bruker det, samt de som er i nære relasjoner til vedkommende. Jeg snakker om Meget kjente mennesker, som D.Gilmour(Pink Floyd), Richard D. James (Aphex Twin) samt flere, men må også nevne mr. Paterson i The Orb (kjenner disse personlig). Samtlige er utvilsomt 100%enige - LSD er grunnen til deres suksess, da man plutselig forstår hva MUSIKK virkelig dreier seg om! - da snakker jeg helhetlig dynamikk & den unike forståelsen av hvordan takt & toner forenes på best tenkelige måte. (da man kommuniserer på et helt annet, men reelt plan!) Dette er & blir sagt, meget bestemt, av oss som aldri ville byttet ut de erfaringer vi har&gjør under påvirkn. av LSD - fordi det bringer suksess & utvider horisonter for de som vil/tør. Er fullstendig klar over farene - dette er en faktor som spiller inn meget individuelt (er helt enig LSD er farlig for folk som ikke har sterk nok psyke - det har da til gjengjeld veldig mange. De som ikke tåler dette, vet som regel det fra før - da hasjrøyking gir en viss pekepinn på hva man tåler, psykisk!) - personlig har jeg brukt LSD i mer enn 10år - har da slukt ca. 3000 "biter" LSD, + fleinsopp jevnt siden '92 - uten & ta noen som helst skade av dette. Har aldri spurt noen om hva deres personlige meninger er, KUN om det er noen som vet HVOR MANGE GANGER PR. UKE MAN KAN BRUKE LSD FØR HODET/KROPP FÅR HVILT UT!! - KAN IKKE SE NOEN SVARER PÅ DETTE..? Håper noen ER istand til & svare meg på mitt spørsmål - det burde da være enkelt & slå opp for helsenorge..? Du skriver:"Hvis noen lurer på hvordan pink floyd," Og hva skjedde med Syd Barrett? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ado Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Du skriver:"Hvis noen lurer på hvordan pink floyd," Og hva skjedde med Syd Barrett? hvor mange dør av alkohol..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvor mange dør av alkohol..? ...øh... mange. Hva så? Hvilken forskjell utgjør det i denne diskusjonen? Hvordan blir LSD tryggere fordi om mange dør av alkohol? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1032884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guff1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hvor mange dør av alkohol..? Bare å gi opp tror jeg. Eneste måten fakta kan slå propaganda er med enda mer propaganda, av typen "LSD gir deg superkrefter". De fleste vil aldri treffe på noen problemer ved bruk av LSD, selv om de har psykiske problemer fra før. De fleste vil heller ha en utrolig positiv og overveldende opplevelse, med mindre de sitter med masse tanker om å "bæde" fordi de har hørt at risikoen er høy for nettop det. Staten har gjort sitt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1033021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Bare å gi opp tror jeg. Eneste måten fakta kan slå propaganda er med enda mer propaganda, av typen "LSD gir deg superkrefter". De fleste vil aldri treffe på noen problemer ved bruk av LSD, selv om de har psykiske problemer fra før. De fleste vil heller ha en utrolig positiv og overveldende opplevelse, med mindre de sitter med masse tanker om å "bæde" fordi de har hørt at risikoen er høy for nettop det. Staten har gjort sitt! Du skriver: "De fleste vil aldri treffe på noen problemer ved bruk av LSD" De fleste vil ikke drepe noen selv om de kjører 130 km/t i en boligsone heller. De fleste som blir skutt overlever faktisk. Det betyr ikke at det er noen god idé å bli skutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1033041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guff1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Du skriver: "De fleste vil aldri treffe på noen problemer ved bruk av LSD" De fleste vil ikke drepe noen selv om de kjører 130 km/t i en boligsone heller. De fleste som blir skutt overlever faktisk. Det betyr ikke at det er noen god idé å bli skutt. Jaja.. skal la være å øke blodtrykket ditt ytterligere. Du sitter tydeligvis på fakta(?) jeg ikke har tilgang til (UMN's Topphemmelige Propaganda-Database?). Dette gjør deg helt klart til en større ekspert enn mennesker som har prøvd og lest mange objektive studier av LSD. Over og ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1033074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jaja.. skal la være å øke blodtrykket ditt ytterligere. Du sitter tydeligvis på fakta(?) jeg ikke har tilgang til (UMN's Topphemmelige Propaganda-Database?). Dette gjør deg helt klart til en større ekspert enn mennesker som har prøvd og lest mange objektive studier av LSD. Over og ut. *ler* Ja, stikk nå endelig med halen mellom benene, når noen ikke aksepterer blindt dine løse påstander. Dog vet du selvsagt intet om hvilke bakgrunnskunnskaper jeg måtte besitte om LSD, og andre substanser. Derimot vet du at jeg har fakta på min side, og derfor stikker du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1033089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ado Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 ...øh... mange. Hva så? Hvilken forskjell utgjør det i denne diskusjonen? Hvordan blir LSD tryggere fordi om mange dør av alkohol? Nå blir jeg mektig forbanna!!! Sør; Her sitter jeg, et lyst levende elsempel på at det IKKE ER FARLIG (sammenlignet med det meste av andre aktiviteter her på jord-snakker om & gå tur langs veien - DET ER FARLIGERE ENN & SPISE SYRE - LES STATISTIKK, GNOM!!! - VÆRSÅSNILL & SLÅ OPP I K U N N S K A P S B A S E R ! - IKKE PROPAGANDAMASKINERIET - DET HAR VI FÅTT VEEELDIG NOK AV! - VANSKELIG&SVELGE F A K T A..?) Jeg spiser LSD (senest inatt) MASSE!!! Har jammen gjort det i over 10-11 år, gitt - uten stopp!! Er 32 år - har ALDRI hatt noe som kan betegnes som "ekkelt" engang (har hatt mine "badtrips", men man har da psyken i orden hvis man velger LSD som et middel til sin livsstil! (el. er man cowboy med skallen - enig der.)) - OG HAR TILGODE & HØRE OM DET (kronisk psykose - el psykose fra annet enn hasj (ok, heftige tabletter, som rohypnol gir psykose - uten tvil - men DET ER IKKE LSD!!)) - FRA ANDRE SERIØSE BRUKERE AV ET MEGET VELKOMMENT STOFF HER PÅ JORD! - TENK, HVIS ALLE HADDE SPIST ET PAR TRIPPER I ÅRET, VILLE ANT. FOLK FORSTÅTT LITT MER AV DE GODE VERDIHOLDNINGER - SAMT GJORT NOE MED DET! (HUPS-DETTE ER DÅRLIG LESNING FOR MIDDELKLASSEN - DET STEMMER...) Hva med & spørre oss som virkelig VET hva vi snakker om, istedet for & sammenligne dine maniske reaksjoner, som russisk rullett (propaganda fra usa på 60-tallet-noe foreldet..?) - Spes. i-og-med det er Helt feil - i min venne-/bekjentskapskrets (tja - hvor mange HUNDRE er vi der, som tripper meget jevnt,tro..? - hva vet vel VI?? - Vi er jo bare ofre for et stoff som har tatt overhånd.. (PROPA!) - dette er FOR dumt - kan likegodt sitere Raga Rockers: "- og hvis dem ikke passer seg, så blir de nok slått ned.. - av narkomane ungdommer som TRENGER LSD.." - Dette er ironi på sitt beste (ser jeg blir nødt til & bruke teskje her iblandt..) - man KAN ikke bli avhengig av LSD, som forøvrig er et HELT rent stoff - uten andre tilsetningsstoffer enn sukkerlake/papiret det er dryppet på! Ang. de positive utslag LSD vil tilføre verdenssamfunnet, dersom noe annet enn grådighet hadde fått den dvaske klasse til & åpne sitt avstengte sinn for nye muligheter..: Før spilte jeg i et Meget aggressivt thrash-metalband - det er . joa, 10-11år siden. Etter noen 10-talls tripper (ALTFOR svake - derfor såpass mange før skoen satt), ble jeg, som alle andre, fratatt mine aggressive tilbøyeligheter, samt min musikk ble rolig & behagelig; all aggresjon var borte som dugg for solen - dette har (gudskjelov) aldri forandret seg. Dette har ført til at de i min krets som har brukt/bruker LSD, har SAMTLIGE konvertert fra aggressiv musikk/platt disco/pop & "3-greps-sanger", til en mye mer avansert form for komponering/samspill ut fra egen, "interobjektiv" (LSD-terminologi) erfaring & evne (som vokser fortere enn du klarer si "propaganda") til & kreere musikk/annen kunst som PLUTSELIG befinner seg i en HELT annet klasse - en klasse der musikk/annen kunstindustri LYTTER/LESER/SER - fordi de VET hva god kunst/musikk er! Må si det er FOR dumt & høre på alle bedreviterne som aldri har hørt annet enn at "LSD er farlig, det" - som & høre Ludvig i Flåklypa! - Jeg GREMMES!!! Vær vennlig & les mer,a,Sør, før du tenker på & tilføre mer idioti til mitt enkle spørsmål! Til alle dere andre som har forstått at vi er flere som lever et lykkelig liv med LSD; Takk for gode reaksjoner & artige svar! Keep up - husk, verden består av 90%idioter (trenger jeg si mer..;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1033214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Nå blir jeg mektig forbanna!!! Sør; Her sitter jeg, et lyst levende elsempel på at det IKKE ER FARLIG (sammenlignet med det meste av andre aktiviteter her på jord-snakker om & gå tur langs veien - DET ER FARLIGERE ENN & SPISE SYRE - LES STATISTIKK, GNOM!!! - VÆRSÅSNILL & SLÅ OPP I K U N N S K A P S B A S E R ! - IKKE PROPAGANDAMASKINERIET - DET HAR VI FÅTT VEEELDIG NOK AV! - VANSKELIG&SVELGE F A K T A..?) Jeg spiser LSD (senest inatt) MASSE!!! Har jammen gjort det i over 10-11 år, gitt - uten stopp!! Er 32 år - har ALDRI hatt noe som kan betegnes som "ekkelt" engang (har hatt mine "badtrips", men man har da psyken i orden hvis man velger LSD som et middel til sin livsstil! (el. er man cowboy med skallen - enig der.)) - OG HAR TILGODE & HØRE OM DET (kronisk psykose - el psykose fra annet enn hasj (ok, heftige tabletter, som rohypnol gir psykose - uten tvil - men DET ER IKKE LSD!!)) - FRA ANDRE SERIØSE BRUKERE AV ET MEGET VELKOMMENT STOFF HER PÅ JORD! - TENK, HVIS ALLE HADDE SPIST ET PAR TRIPPER I ÅRET, VILLE ANT. FOLK FORSTÅTT LITT MER AV DE GODE VERDIHOLDNINGER - SAMT GJORT NOE MED DET! (HUPS-DETTE ER DÅRLIG LESNING FOR MIDDELKLASSEN - DET STEMMER...) Hva med & spørre oss som virkelig VET hva vi snakker om, istedet for & sammenligne dine maniske reaksjoner, som russisk rullett (propaganda fra usa på 60-tallet-noe foreldet..?) - Spes. i-og-med det er Helt feil - i min venne-/bekjentskapskrets (tja - hvor mange HUNDRE er vi der, som tripper meget jevnt,tro..? - hva vet vel VI?? - Vi er jo bare ofre for et stoff som har tatt overhånd.. (PROPA!) - dette er FOR dumt - kan likegodt sitere Raga Rockers: "- og hvis dem ikke passer seg, så blir de nok slått ned.. - av narkomane ungdommer som TRENGER LSD.." - Dette er ironi på sitt beste (ser jeg blir nødt til & bruke teskje her iblandt..) - man KAN ikke bli avhengig av LSD, som forøvrig er et HELT rent stoff - uten andre tilsetningsstoffer enn sukkerlake/papiret det er dryppet på! Ang. de positive utslag LSD vil tilføre verdenssamfunnet, dersom noe annet enn grådighet hadde fått den dvaske klasse til & åpne sitt avstengte sinn for nye muligheter..: Før spilte jeg i et Meget aggressivt thrash-metalband - det er . joa, 10-11år siden. Etter noen 10-talls tripper (ALTFOR svake - derfor såpass mange før skoen satt), ble jeg, som alle andre, fratatt mine aggressive tilbøyeligheter, samt min musikk ble rolig & behagelig; all aggresjon var borte som dugg for solen - dette har (gudskjelov) aldri forandret seg. Dette har ført til at de i min krets som har brukt/bruker LSD, har SAMTLIGE konvertert fra aggressiv musikk/platt disco/pop & "3-greps-sanger", til en mye mer avansert form for komponering/samspill ut fra egen, "interobjektiv" (LSD-terminologi) erfaring & evne (som vokser fortere enn du klarer si "propaganda") til & kreere musikk/annen kunst som PLUTSELIG befinner seg i en HELT annet klasse - en klasse der musikk/annen kunstindustri LYTTER/LESER/SER - fordi de VET hva god kunst/musikk er! Må si det er FOR dumt & høre på alle bedreviterne som aldri har hørt annet enn at "LSD er farlig, det" - som & høre Ludvig i Flåklypa! - Jeg GREMMES!!! Vær vennlig & les mer,a,Sør, før du tenker på & tilføre mer idioti til mitt enkle spørsmål! Til alle dere andre som har forstått at vi er flere som lever et lykkelig liv med LSD; Takk for gode reaksjoner & artige svar! Keep up - husk, verden består av 90%idioter (trenger jeg si mer..;-) Vi kan isåfall slå fast at du må være en av lederen for de 90%. Du skriver:"Jeg spiser LSD (senest inatt) MASSE!!! Har jammen gjort det i over 10-11 år, gitt - uten stopp!!" Ja, og det synes på måten du skriver og ordlegger deg på. === Videre - jeg har aldri påstått at noen "trenger LSD", så det ville vært fint hvis du sluttet å tillegge meg dine egne meninger, for så å argumentere mot det du selv har skrevet. === Det er ingen tvil om at LSD er sjansespill med hjernen. Selv om mange LSD-tripper nok går helt fint, er det veldig mange som IKKE gjør det. Og det finnes nok av mennesker som har havnet på psykiatrisk avdeling for resten av livet etter å ha tatt LSD. Vet du forresten hva som skjedde med mannen som først laget LSD? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1033223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Det kjeder meg noe så helt voldsomt å høre på folk som bruker ulike typer dop - og som har så utrolig stort behov for å rettferdiggjøre sitt misbruk. Du får selvfølgelig gjøre hva du vil med hjernen din. Men ikke tro at det er særlig interessant for andre å høre på rallingen din om hvor fantastisk kreativ og musikalsk du blir av det. Det er like tragisk å høre på som en fjortenåring som røyker hasj for første gang, og som bare syntes at "det er sååå fett.." Hvis det gjør deg så voldsomt tolerant og åpen, hvorfor bruker du så mye tid på å argumentere og forsvare deg da? Og argumentet om at du er 32 år, gjør ikke akkurat saken bedre, snarere tvert i mot. Har du ikke lært mer om livet enn at det viktigste for deg er den ulimate musikken? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1033236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ado Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Det kjeder meg noe så helt voldsomt å høre på folk som bruker ulike typer dop - og som har så utrolig stort behov for å rettferdiggjøre sitt misbruk. Du får selvfølgelig gjøre hva du vil med hjernen din. Men ikke tro at det er særlig interessant for andre å høre på rallingen din om hvor fantastisk kreativ og musikalsk du blir av det. Det er like tragisk å høre på som en fjortenåring som røyker hasj for første gang, og som bare syntes at "det er sååå fett.." Hvis det gjør deg så voldsomt tolerant og åpen, hvorfor bruker du så mye tid på å argumentere og forsvare deg da? Og argumentet om at du er 32 år, gjør ikke akkurat saken bedre, snarere tvert i mot. Har du ikke lært mer om livet enn at det viktigste for deg er den ulimate musikken? Du snakker som du har (må ha) vett på - jeg siterer ikke bare meg selv - jeg snakker på vegne av en hel generasjon LSD-brukere. Her er samtlige (med de ytterst få unntak som ikke tåler-/-te det) Mine venner, samt min krets av brukere av det LIVSFARLIGE (det er større sjans for&få en meteor i huet, vettu - les & lær!) stoffet LSD - jeg må bare le :-) - at jeg er 32 år har ingenting med mitt SPØRSMÅL & gjøre - heller ingenting med mitt frivillige forbruk av syre & gjøre. Mitt nettverk består av Meget mange, meget kjente musikere, hovedsakelig fra UK, USA & Paris, som du (sikkert ufrivillig) hører til stadighet på radioen din - gjerne litt sent på kvelden, mot helgen. Vi VET hva dette er, vi vet det så utrolig godt - så godt at vi ikke trenger "belæres" av avstumpede arbeidere. Mitt SPØRSMÅL har, og vil ALLTID være, inntil jeg får svar: HVOR OFTE BØR MAN HVILE, FØR MAN KAN FÅ FULLT UTBYTTE AV & BRUKE LSD IGJEN, ETTER FORRIGE TRIPP?!?(HVOR MANGE GANGER PR.UKE) DETTE ER DET E N E S T E JEG LURER PÅ - ALT ANNET ER GOD UNDERHOLDNING - GLEDER MEG TIL & TA MED HELE DENNE TRÅDEN TIL MINE GODE VENNER I PLATEBRANSJEN I UK - VI FÅR HVERTFALL EN GOD LATTER :-) NIX - hva som hendte med prof.1 er uinteressant, hva får deg til & tro han ante hva forsvarlig dosering av et helt nytt stoff var..? - jeg bare spør..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/159641-hva-er-forsvarlig-lsd-bruk/#findComment-1033259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.