Gå til innhold

Hva er "forsvarlig" LSD-bruk?

Anbefalte innlegg

Du skriver: "De fleste vil aldri treffe på noen problemer ved bruk av LSD"

De fleste vil ikke drepe noen selv om de kjører 130 km/t i en boligsone heller.

De fleste som blir skutt overlever faktisk. Det betyr ikke at det er noen god idé å bli skutt.

svarte feil person - sorry !

Det er HELT utrolig hva folk klarer svare på av spørsmål som aldri er stilt - les tråden,du!

Dette er for dumt - norge er tydeligvis ute & kjører på gammel, amerikansk propaganda - oppdatert av ola nordmann i kjent stil - men fortsett - dette er meget underholdene!!

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ado

31

• Sør

17

• MsSophie

3

• fuji1365380447

3

Mest aktive i denne tråden

Vi kan isåfall slå fast at du må være en av lederen for de 90%.

Du skriver:"Jeg spiser LSD (senest inatt) MASSE!!! Har jammen gjort det i over 10-11 år, gitt - uten stopp!!"

Ja, og det synes på måten du skriver og ordlegger deg på.

===

Videre - jeg har aldri påstått at noen "trenger LSD", så det ville vært fint hvis du sluttet å tillegge meg dine egne meninger, for så å argumentere mot det du selv har skrevet.

===

Det er ingen tvil om at LSD er sjansespill med hjernen. Selv om mange LSD-tripper nok går helt fint, er det veldig mange som IKKE gjør det. Og det finnes nok av mennesker som har havnet på psykiatrisk avdeling for resten av livet etter å ha tatt LSD.

Vet du forresten hva som skjedde med mannen som først laget LSD?

Du snakker som du har (må ha) vett på - jeg siterer ikke bare meg selv - jeg snakker på vegne av en hel generasjon LSD-brukere. Her er samtlige (med de ytterst få unntak som ikke tåler-/-te det) Mine venner, samt min krets av brukere av det LIVSFARLIGE (det er større sjans for&få en meteor i huet, vettu - les & lær!) stoffet LSD - jeg må bare le :-) - at jeg er 32 år har ingenting med mitt SPØRSMÅL & gjøre - heller ingenting med mitt frivillige forbruk av syre & gjøre. Mitt nettverk består av Meget mange, meget kjente musikere, hovedsakelig fra UK, USA & Paris, som du (sikkert ufrivillig) hører til stadighet på radioen din - gjerne litt sent på kvelden, mot helgen. Vi VET hva dette er, vi vet det så utrolig godt - så godt at vi ikke trenger "belæres" av avstumpede arbeidere.

Mitt SPØRSMÅL har, og vil ALLTID være, inntil jeg får svar: HVOR OFTE BØR MAN HVILE, FØR MAN KAN FÅ FULLT UTBYTTE AV & BRUKE LSD IGJEN, ETTER FORRIGE TRIPP?!?(HVOR MANGE GANGER PR.UKE) DETTE ER DET E N E S T E JEG LURER PÅ - ALT ANNET ER GOD UNDERHOLDNING - GLEDER MEG TIL & TA MED HELE DENNE TRÅDEN TIL MINE GODE VENNER - & PLATEBRANSJEN - I UK - VI FÅR HVERTFALL EN GOD LATTER :-)

NIX - hva som hendte med prof.1 er uinteressant, hva får deg til & tro han ante hva forsvarlig dosering av et helt nytt stoff var..? - jeg bare spør..!

Du snakker som du har (må ha) vett på - jeg siterer ikke bare meg selv - jeg snakker på vegne av en hel generasjon LSD-brukere. Her er samtlige (med de ytterst få unntak som ikke tåler-/-te det) Mine venner, samt min krets av brukere av det LIVSFARLIGE (det er større sjans for&få en meteor i huet, vettu - les & lær!) stoffet LSD - jeg må bare le :-) - at jeg er 32 år har ingenting med mitt SPØRSMÅL & gjøre - heller ingenting med mitt frivillige forbruk av syre & gjøre. Mitt nettverk består av Meget mange, meget kjente musikere, hovedsakelig fra UK, USA & Paris, som du (sikkert ufrivillig) hører til stadighet på radioen din - gjerne litt sent på kvelden, mot helgen. Vi VET hva dette er, vi vet det så utrolig godt - så godt at vi ikke trenger "belæres" av avstumpede arbeidere.

Mitt SPØRSMÅL har, og vil ALLTID være, inntil jeg får svar: HVOR OFTE BØR MAN HVILE, FØR MAN KAN FÅ FULLT UTBYTTE AV & BRUKE LSD IGJEN, ETTER FORRIGE TRIPP?!?(HVOR MANGE GANGER PR.UKE) DETTE ER DET E N E S T E JEG LURER PÅ - ALT ANNET ER GOD UNDERHOLDNING - GLEDER MEG TIL & TA MED HELE DENNE TRÅDEN TIL MINE GODE VENNER - & PLATEBRANSJEN - I UK - VI FÅR HVERTFALL EN GOD LATTER :-)

NIX - hva som hendte med prof.1 er uinteressant, hva får deg til & tro han ante hva forsvarlig dosering av et helt nytt stoff var..? - jeg bare spør..!

Det er flere her som svarer på spørsmålet ditt.

*ler*

Ja, stikk nå endelig med halen mellom benene, når noen ikke aksepterer blindt dine løse påstander.

Dog vet du selvsagt intet om hvilke bakgrunnskunnskaper jeg måtte besitte om LSD, og andre substanser.

Derimot vet du at jeg har fakta på min side, og derfor stikker du.

Tygg på dette - hvis det trengs, lær deg engelsk - det er lurt uansett:)

Fra FAKTA om lsd: http://www.thegooddrugsguide.com

- positive & negative sider:

The LSD effect is described as a 'trip' because it is a long (8-12 hours) and powerful experience which takes you beyond normal perception and then back again.

Simply put, it profoundly alters and expands consciousness by loosening or - at higher doses- completely erasing the normal filters and screens between your conscious mind and the outside world.

With these filters down, more information rushes in. You sense more, think more, feel more. You became aware of things normally filtered out out by your mind, visual, auditory, sensory, emotional. The intricate details on surfaces, the richness of sound, the brightness of colours, and the complexity of your own mental processes.

At higher doses, the rush of information becomes a flood and your sense actually begin to merge and overlap (syntheasia) until you can see sounds or smell colours.

For more detailed information on effects, please visit our page on psychedelic effects.

come up:

The effects begin to be felt between 20 minutes to two hours after ingestion. The first signs are a sense of euphoria and expectation, along with a tingling body feeling.

Once started, the effects usually take between 30-45 minutes to reach their peak.

It is common to feel some nausea during this stage. It can be reduced by having an empty stomach.

peak:

The peak effect lasts from two to five hours. A clear symptom is rich visual hallucinations. Colours seem more vibrant. Surfaces may ripple and shimmer. You may notice tiny details on objects. Music sounds richer and louder.

At the same time, you may feel blissful, have flashes of insight into yourself or the world, experience severe time-distortion, or feel yourself dissolving or see objects merging into one another.

comedown:

The trip wears off gradually after 8 to 12 hours, although you may continue to feel tender and altered until you get a full night's sleep.

after-effects:

Physically you will feel tired and drained of energy right into the next day.

Psychologically, any insights or feelings you had during your trip will stay with you. A positive experience can give you a glow lasting hours, days, or even weeks afterwards. A negative experience - or 'bad trip' - can leave you traumatised for the same length of time. But it fades.

Så vet dere som trenger det litt mer..! Kunnskap er makt - det myldrer av infosider i alle andre land enn dette om LSD-bruk - dette var en av de OBJEKTIVE sidene!

Det er flere her som svarer på spørsmålet ditt.

Nei, det er flere her som hauser opp alt de kan at lsd er MYE farligere enn hva fakta er - les mitt siste innlegg, det er på engelsk, men det går nok bra for de FLESTE, vil jeg tro.. Det er under samme tråd, postet for 5 min. siden! Les & lær..!

Nei, det er flere her som hauser opp alt de kan at lsd er MYE farligere enn hva fakta er - les mitt siste innlegg, det er på engelsk, men det går nok bra for de FLESTE, vil jeg tro.. Det er under samme tråd, postet for 5 min. siden! Les & lær..!

At du ikke er enig i, eller liker svarene er en helt annen sak.

Annonse

Det er jo påfallende at du (muligvis pga ditt LSD-bruk) tydeligvis ikke er istand til å føre en sammenhengende og rasjonell samtale, eller skrive godt norsk.

Det er vel lite annet vi andre kan gjøre enn å ønske deg god bedring, samt å håpe at du tar til vettet mens du fremdeles har noe av det i behold.

God bedring.

Det er jo påfallende at du (muligvis pga ditt LSD-bruk) tydeligvis ikke er istand til å føre en sammenhengende og rasjonell samtale, eller skrive godt norsk.

Det er vel lite annet vi andre kan gjøre enn å ønske deg god bedring, samt å håpe at du tar til vettet mens du fremdeles har noe av det i behold.

God bedring.

Vær vennlig - snakk for deg selv - drikk alkohol, stem blått & selg landet på anbud!

God bedring & lykke til!

PS! - det du ikke fortod var nok på engelsk...

Mitt SPØRSMÅL har, og vil ALLTID være, inntil jeg får svar: HVOR OFTE BØR MAN HVILE, FØR MAN KAN FÅ FULLT UTBYTTE AV & BRUKE LSD IGJEN, ETTER FORRIGE TRIPP?!?(HVOR MANGE GANGER PR.UKE)

DETTE ER DET E N E S T E JEG LURER PÅ - ALT ANNET ER GOD UNDERHOLDNING - GLEDER MEG TIL & TA MED HELE DENNE TRÅDEN TIL MINE GODE VENNER I PLATEBRANSJEN I UK - VI FÅR HVERTFALL EN GOD LATTER :-)

Jeg snakker ikke om skremselspropaganda eller angst for det ukjente.

Jeg snakker bare om at jeg har hatt mange venner som deg - som bruker ulike typer dop for å bli mer kreative eller oppleve større dybder i seg selv.

Og felles for dem alle (og så vidt jeg kan lese ut av deg så gjelder det deg også) er at dere er så utrolig opptatt av å snakke om dopbruken deres.

Og det er bånn kjedelig! Jeg har ikke tall på hvor mange sosiale settinger, eller ute på byen i musikkmiljøet, hvor samtalen til stadighet vender tilbake til anekdoter om hvor bra den trippen var. Noe mer navlebeskuende og lite utviklende kan jeg knapt tenke meg.

Vær vennlig - snakk for deg selv - drikk alkohol, stem blått & selg landet på anbud!

God bedring & lykke til!

PS! - det du ikke fortod var nok på engelsk...

1) Jeg snakker flytende engelsk, etter å ha både studert (bl.a. kjemi) der.

2) Hvis du hadde tatt mindre LSD så ser du at jeg ikke vanligvis stemmer blått, eller støtter privatisering. Tvertimot.

Det er igjen påfallende at du ikke er istand til å forholde deg til fakta, men må våse om privatisering og annet. Jeg formoder det er et resultat av LSD-bruken din?

Jeg er en annen

"Middelklassen"? "Avstumpede arbeidere"? Morsomme ord, men jeg trodde de gikk av moten seinhøsten '68?

Ut fra innleggene dine virker det på meg som om LSD fungerer som en slags tidsmaskin.

Rent bortset fra det er jeg enig i det meste du skriver mht. farlighet o.l. Jeg var heller ikke klar over at Aphex Twin - som jeg anser for at de største nålevende musikkgenier - droppa så mye syre. Har han alltid gjort det?

Jeg blir skeptisk hvis LSD blir hovedforklaringen på kunstnerisk kvalitet, men veldig mye kunst er jo lagd i en eller annen form for rus.

Jeg snakker ikke om skremselspropaganda eller angst for det ukjente.

Jeg snakker bare om at jeg har hatt mange venner som deg - som bruker ulike typer dop for å bli mer kreative eller oppleve større dybder i seg selv.

Og felles for dem alle (og så vidt jeg kan lese ut av deg så gjelder det deg også) er at dere er så utrolig opptatt av å snakke om dopbruken deres.

Og det er bånn kjedelig! Jeg har ikke tall på hvor mange sosiale settinger, eller ute på byen i musikkmiljøet, hvor samtalen til stadighet vender tilbake til anekdoter om hvor bra den trippen var. Noe mer navlebeskuende og lite utviklende kan jeg knapt tenke meg.

G'aften - dette er jo grei pausemusikk for oss musikere:)

Eneste måten&få deg til&fatte tråden på, er vel&gjenta det Igjen..sukk..:

HVA ER "FORSVARLIG" BRUK PR UKE AV LSD, FØR HODET FÅR HVILT UT??

Med "forsvarlig" mener jeg hvor mye skallen tåler før den må hvile, el omvendt - kommer an på hvordan du velger & se spørsmålet.

For & gi tråden en viss peil på hva syre er,valgte jeg & fortelle LITT om LSD i seg selv, meg & mitt virke. Da de første reaksjonene var latterlige & totalt usakelige, måtte jeg lenke videre til infoplasser, pluss svare for mitt PRIVATE bruk! Helt på trynet, for & si det mildt! Jeg har ALDRI spurt, eller i det hele tatt ANTYDET noe annet enn et RIMELIG kort formulert, enkelt spørsmål, som kun TO har svart så godt de har kunnet på (takk til dere - det er noe i Floyd's "us and them..";)..Måtte du fatte spørsmålet, da jeg nå har gjentatt meg selv til det kjedelige!

Snakker stort z aldri om syre med andre enn de som er i nærheten under en handel.. De jeg vet om er som meg, det du sier overrasker meg meget - må sjekke ut det, for det kan ikke stemme. Vi som går på syre, er ikke "på byen" eller i andre "sosiale settinger" der slikt KAN diskuteres! Hvis du opplever slikt, må det være folk som har forsøkt det noen få ganger (eller har lyst), og da gir det selvfølgelig et inntrykk for livet. Dem om det. La de snakke hvis de må, vi andre er stille - vi har mer enn nok med & lage alt fra musikk til hus, så noen byløping er det lite plass til for de som er seriøse innen sitt bruk&sitt virke. Men hovmod står som kjent for fall, så jeg skal ikke være FOR bombastisk. Kan kun snakke for meg selv og det nettverket jeg tilhører. Det heter seg jo "ingen regel uten unntak"..

"Middelklassen"? "Avstumpede arbeidere"? Morsomme ord, men jeg trodde de gikk av moten seinhøsten '68?

Ut fra innleggene dine virker det på meg som om LSD fungerer som en slags tidsmaskin.

Rent bortset fra det er jeg enig i det meste du skriver mht. farlighet o.l. Jeg var heller ikke klar over at Aphex Twin - som jeg anser for at de største nålevende musikkgenier - droppa så mye syre. Har han alltid gjort det?

Jeg blir skeptisk hvis LSD blir hovedforklaringen på kunstnerisk kvalitet, men veldig mye kunst er jo lagd i en eller annen form for rus.

jepp, som "en slags" tidsmaskin:

http://www.breakingopenthehead.com

Lettere & lenke - har en mix & rekke..:)

Annonse

IngenLurerDenneGutten

Med "forsvarlig" mener jeg hvor mye skallen tåler før den må hvile, el omvendt - kommer an på hvordan du velger & se spørsmålet.

For & gi tråden en viss peil på hva syre er,valgte jeg & fortelle LITT om LSD i seg selv, meg & mitt virke. Da de første reaksjonene var latterlige & totalt usakelige, måtte jeg lenke videre til infoplasser, pluss svare for mitt PRIVATE bruk! Helt på trynet, for & si det mildt! Jeg har ALDRI spurt, eller i det hele tatt ANTYDET noe annet enn et RIMELIG kort formulert, enkelt spørsmål, som kun TO har svart så godt de har kunnet på (takk til dere - det er noe i Floyd's "us and them..";)..Måtte du fatte spørsmålet, da jeg nå har gjentatt meg selv til det kjedelige!

Snakker stort z aldri om syre med andre enn de som er i nærheten under en handel.. De jeg vet om er som meg, det du sier overrasker meg meget - må sjekke ut det, for det kan ikke stemme. Vi som går på syre, er ikke "på byen" eller i andre "sosiale settinger" der slikt KAN diskuteres! Hvis du opplever slikt, må det være folk som har forsøkt det noen få ganger (eller har lyst), og da gir det selvfølgelig et inntrykk for livet. Dem om det. La de snakke hvis de må, vi andre er stille - vi har mer enn nok med & lage alt fra musikk til hus, så noen byløping er det lite plass til for de som er seriøse innen sitt bruk&sitt virke. Men hovmod står som kjent for fall, så jeg skal ikke være FOR bombastisk. Kan kun snakke for meg selv og det nettverket jeg tilhører. Det heter seg jo "ingen regel uten unntak"..

Hei, jeg har ikke fulgt med i denne tråden. Men blir man ikke narkoman av dette da?;)

Jeg forstår jo utmerket godt at jeg ikke svarer direkte på spørsmålet ditt. Jeg er jo i min fulle rett til å si hva jeg menere om dette - DOL er jo tross alt et diskusjonsforum..?

Ja-ja, nå har jeg sagt mitt om hva jeg menere om folk på syre, så får vi jo leve med at vi er uenige.

Lykke til med din søken etter å finne en formel på nøyaktig hvor mye lsd du kan ta uten at hjerne din tar skade. jeg vet ikke.

1) Jeg snakker flytende engelsk, etter å ha både studert (bl.a. kjemi) der.

2) Hvis du hadde tatt mindre LSD så ser du at jeg ikke vanligvis stemmer blått, eller støtter privatisering. Tvertimot.

Det er igjen påfallende at du ikke er istand til å forholde deg til fakta, men må våse om privatisering og annet. Jeg formoder det er et resultat av LSD-bruken din?

si meg, har du ikke annet & gjøre? Føler jeg må stå til ansvar for andres overtramp ved & pisse på mitt private forbruk av syre!

Jeg har stilt et spørsmål; jeg akter & få svar. Mellom slagene (les:når jeg ikke lager musikk eller opplever ting du aldri vil forstå), tar jeg en titt på denne, samt andre tråder, for & få svar på mitt rimelig enkle spørsmål!

Har rimelig dårlig tid, men må svare deg kort ang Richard D James' forbruk av syre. Jepp, der går'e unna, det er helt sikkert - vil nødig angi han, men jeg regner ikke med noen her i lille Norge klarer få kloa i RDJ. Har alltid likt musikken hans selv, & det beste er nesten personligheten..man blir hva man spiser:)

Jeg var bare ute etter et ja/nei-svar.

Svaret er nei! Hvis du ikke tåler det, er det mulig du blir narkoman pga andre stoffer, men LSD er umulig & bli fysisk avhengig av. Psykisk er det som med kaffe & sjokolade; man blir avhengig av alt som er godt. Kontroll er som kjent individuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...