Gå til innhold

Er jeg veldig syk?


emferma

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en dårlig oppveks. Ble gitt vekk da jeg var 6 mnd for igjen bli tatt i fra "min mama " da jeg var ni år. Ble en kaste ball i systemet. Min biologiske mor ville prøve å være mor men stedenfor å vise kjærlighet og omsorg med klemmer og kjærlige tegn banket hun meg opp. Hun har hatt psykiske problemmer så lenge jeg har kjent henne( 25 år). Jeg er idag 30 år og har ikke kommet over hvordan jeg vokste opp. Jeg ble voldtatt da jeg var 17 år, men ingen brydde seg da jeg sa ifra. Vet heller ikke hvem min far er og resten av familien min mener at jeg er myslykket. Dagen idag har jeg 2 barn på vei med den 3. Jeg har ikke noe normalt liv. Har nervesammen brudd i allefall 1 mnd. Da kastar jeg ting rundt og hvis ikke jeg klarer å roe meg ned så kutter jeg meg litt i armene eller magen. Som oftes hjelper det siste. Da våkner jeg til på en måte. Har prøvd å skaffe meg hjelp, men så lenge jeg er flink til å snakke så tror ingen at jeg trenger noe hjelp.

Jeg elsker barna mine alt på jord men jeg føler at jeg ikke tilhører denne verden. Av og til vil jeg bare dø. I ungdomstiden min prøvde jeg på selvmord 32 med piller. Jeg har innsett for lenge siden at jeg ikke kan dø fordi ungene mine trenger meg. Jeg lever kun for dem. Jeg ønsker ikke dem den oppveksten jeg har hatt. Jeg vil gi dem alt i min makt men innvendig er jeg helt knust. Klarer ikke lenger å kontrolere meg helt. Ungene har kun sett meg få en anfall men vil ikke at de skal se flere heller. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre og hvor lenge jeg klarer å late som jeg er sterk, bli og fornøyd. Kan du gi meg noen råd?? Takk på forhånd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har i alle fall problemer du vil trenge behandling for. Oppsøk din fastlege, fortell om anfallene og selvskadingen og be om henvisning til psykologspesialist eller psykiater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...