Gå til innhold

Oppbevaring av shampoo

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen

Hei! Jeg har bestilt redken shampoo og balsam på internet (lookfantastic.com) siden det var billigere enn hos frisør. Nå har jeg litt mer enn jeg egentlig trenger å ha stående i dusjen. Lurer på om det er lurt å oppbevare dette i kjøleskapet kanskje? Noen som vet om det har noe å si?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159661-oppbevaring-av-shampoo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Nei det kan så i skapet. Trenger IKKE å stå kjølig.

Grunnen til at jeg spør er at en gang jeg var hos frisøren prøvde hun å prakke på meg noe shampoo hun hadde på tilbud. Hun sa det ikke gjorde noe at jeg hadde fra før, fordi jeg bare kunne oppbevare det jeg kjøpte i kjøleskap så holdt det seg bra...

Er litt usikker på om dette stemmer, derfor jeg spør her...

Grunnen til at jeg spør er at en gang jeg var hos frisøren prøvde hun å prakke på meg noe shampoo hun hadde på tilbud. Hun sa det ikke gjorde noe at jeg hadde fra før, fordi jeg bare kunne oppbevare det jeg kjøpte i kjøleskap så holdt det seg bra...

Er litt usikker på om dette stemmer, derfor jeg spør her...

Tror ikke de bærer alle de shampoene og balsamene de har hos frisøren for slag ut og inn i kjølekapet hver dag. De holder seg kanskje ikke i åresvis, men mine har ikke "tatt skade".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...