Gjest gamlebarbie Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 I dag er det jeg som trenger en klem. Jeg er så sliten, tankene springer litt for fort, og jeg klarer ikke følge med. Trenger vel egentlig bare å gråte en bøtte eller to. Men........... Det er ikke alltid det virker. Så, er det noen som kunne tenke seg å gi meg en liten klem i dag? 0 Siter
Sør Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Sender deg så mange klemmer du vil ha! Pass godt på deg selv! *klem* 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Sender deg så mange klemmer du vil ha! Pass godt på deg selv! *klem* Takk, kjære du. Masse glad i deg. STOR klem tilbake. 0 Siter
Gjest Maar Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Å være sterk Å være sterk er ikke Å løpe raskest Å hoppe lengst Eller løfte tyngst. Å være sterk er ikke Alltid å vinne Alltid ha rett eller Vite best. Å være sterk er : Å se lyset når det er mørkest Sloss for noe man tror på Selv om man ikke har flere krefter igjen Se sannheten i øynene Selv om det er hardt. ukjent 0 Siter
Anniken79 Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hei! Sender en stor klem til deg. Og masse varme tanker. Håper det hjelper litt. 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Å være sterk Å være sterk er ikke Å løpe raskest Å hoppe lengst Eller løfte tyngst. Å være sterk er ikke Alltid å vinne Alltid ha rett eller Vite best. Å være sterk er : Å se lyset når det er mørkest Sloss for noe man tror på Selv om man ikke har flere krefter igjen Se sannheten i øynene Selv om det er hardt. ukjent Tusen takk. Det varmet. Glad i dere.:-) Klem, 0 Siter
ninja5 Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Takk, kjære du. Masse glad i deg. STOR klem tilbake. Våkne vesle løvetann,la meg gi deg sol og vann,her i form av metafor,sendt til deg som vakre ord,sakte stiger dagen fram.EN STOR KLEM TIL DEG FRA MEG 0 Siter
Gjest gamlebarbie Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Våkne vesle løvetann,la meg gi deg sol og vann,her i form av metafor,sendt til deg som vakre ord,sakte stiger dagen fram.EN STOR KLEM TIL DEG FRA MEG Tusen takk ninja5.:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.