Gå til innhold

Hvorfor så kort varsel?


Gjest Grrrrr

Anbefalte innlegg

Hvorfor sender trygdekontoret beskje om at rehab.penger stoppes helt i slutten av mnd? Og hvorfor sender de brevet med B-post slik at jeg har kun 2 dager til å gjøre forandringer på? Ellers har jeg stort sett ikke hørt noe fra dem.

Litt forutsigbarhet hadde vært hyggelig. Men det er vel for mye forlangt for en simpel trygdemissbruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan jeg trøste deg med at vi er to! Har visst fått innvilget enten sykepenger el. rehab (min forrige jobb ble for tung for ryggen)

Kan bare si jeg føler med deg - har ventet idiotisk lenge selv - uten info av noe slag - kun via min sosialkurator - da jeg ble NØDT til & kontakte de pga husleia.. - men T.kont. blåser en lang marsj i oss, så lenge vi ikke maser oss ihjel - det er min erfaring - mas-mas-mas!! Det hjelper, utrolig nok også & reise til ditt T.kont&slå neven i bordet! Tro det el ei - det hjalp for meg..!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg trøste deg med at vi er to! Har visst fått innvilget enten sykepenger el. rehab (min forrige jobb ble for tung for ryggen)

Kan bare si jeg føler med deg - har ventet idiotisk lenge selv - uten info av noe slag - kun via min sosialkurator - da jeg ble NØDT til & kontakte de pga husleia.. - men T.kont. blåser en lang marsj i oss, så lenge vi ikke maser oss ihjel - det er min erfaring - mas-mas-mas!! Det hjelper, utrolig nok også & reise til ditt T.kont&slå neven i bordet! Tro det el ei - det hjalp for meg..!

Lykke til!!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...